Ma ez a vicc fogadott a fészen:
- Mi a közös a hegymászóban és a pásztorban?
- Mindkettő marhára vigyáz a hegyen.


Ezt feltettem Erőss Zsolt oldalára, ahol végre ráakadtam annak a nyeremény vacsorának a megemlékezésére, amelyen én is részt vehettem, s amiről már akkor jegyeztem is itt, ezt-azt.
Most pedig akkor teszek néhány képet is, mert nekem ez fontos.






















Salaam Bombay honlapja.

S egy részlet onnan, ahonnan az alábbi képek is valók:

"
Egyik vacsora vendégünkkel beszélgetve kiderült, hogy ő nem ideiglenesen mankózik. Tíz éve volt autóbalesete, amelyben egyik lábszára legalább olyan súlyosan sérült mint az enyém. Ő küzdött, hogy megmaradjon a lába és számtalan műtét és rehabilitáció után is úgy gondolja, hogy megérte nem hagyni az amputációt. Mégis tiszteli az én ellentétes döntésemet, amely más irányt, lehetőséget jelent a saját esetemben. Érdekes kérdés a döntés ez ügyben.

Míg a bulvár elég erőteljesen félrefogalmazott és ez állttal máig sokan úgy gondolják, hogy “a hegymászásért levágatta a lábát”, én úgy gondolom, hogy a döntés sokkal inkább az orvosok kezében volt, az enyémben az elfogadás. Valahogy nem tűnik logikusnak, hogy a páciens dönt, az orvos meg aszerint vág."

Hozzátenném, egyrészt: én vagyok az a bizonyos megemlített, másrészt, ahogy sokszor mondtam, én "csak" az alapanyagot szolgáltattam a kísérleti munkához, aminek eredménye aztán az én nem sarokba állítós lábam. A döntés, az én kezemben volt. De nem az amputációról, hanem arról dönthettem, döntenem keleltt, hogy tűlélem. Túlélem a túlélhetetlent.

S a képek a vacsoráról, melyet megnyertem s ami valami elképesztően finom volt. Ráadásul -ahogy első blikkre írtam is- amelytől gazdagabbá lettem:

































































Itt az írás, ahonnan a képeket s a fenti részletet is vettem. Velem hegyen nem fog találkozni Erőss Zsolt, sőt, van rá egy likas tízesem, hogy többé már sosenemis és seholsenemis, de ez nekem egy nagyon fontos eseménye volt tapasztalási soromnak. Köszönöm.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr644157125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása