Repülés

2007.07.12. 11:56

Semmi.
Csak úgy, mintha lenne eszem, belejutott ez itten, ni...

Most éppen Marlingtonnál akadtam olyasmire, ami elindította a vezérhangyát. Illetve Ő "csak" az utat mutatta meg ehhez a képhez:





Repülés



Igazából nem tudom megfogalmazni ami felmerült bennem...
Csak néztem.

Vörös a haja.
Repül...
...nem is...
inkább száll...
Csukott szemmel, belenyugodva, beleegyezve az őt bárhová is vivő szél erejébe...

Én három hónapig hánykolódtam így a kín, az amnézia, a mozdulatlanság irdatlan erejének játékaként a memóriám jégmezejének senkiföldjén...
Aztán kinyitottam a szemem...
A kín, a mozdulatlanság továbbkísért még nagyon sokáig de már TUDTAM ezekről. Ezek irányították minden percem, de már TUDTAM róla.
Nem játék, hanem résztvevő voltam... nyitott szemmel, figyelő tudattal, élni akaró énnel...

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr661596614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása