Az abortuszról - ma ismét
2010.12.02. 12:27
3 és fél éve írtam ezt itt alább és ma -miután hallottam, hogy az Alkotmány tervezetében benne van az abortusz tiltása- újra ideteszem, mert egy milliméternyit sem változott a véleményem.
Az abortusz
33 hozzászólás
Írta talema több éve
Ismét elgondolkodtam.
Tokugava, Melegholokauszt - 70 éve kezdődött című írása, illetve az ott írott kommentek nem hagynak békén.
Amiről most írni fogok, annak semmi köze a rózsaszín háromszöghöz, pedig az -önmagában is- olyan téma, ami mellett ngyakorlatilag nem mehetek el csak úgy. Most mégsem arról írok, hanem a postban felmerült abortusz-témáról.
Tokugava ott, az első kommentben olyat említ, ami nálam lecsapta a biztosítékot:
"Egy megdöbbentő adat a Czeizel-kollekcióból: a kutatások szerint a nők 91 %-a nem tartaná meg gyermekét, ha biztosan ki lehetne deríteni a magzatról, hogy homoszexuális lesz!"
Na, ez az, ami engem elképeszt.
Ott írtam is a véleményem, majd megtettem ezt ísmét, aztán persze, kündütől megkaptam, hogy pofa alap, aztán Arriba Espana! személyesen nekem címzett kommentjével magáról adott jellemzést:
"Talema, te elmebeteg vadbarom!
"Az abortusszal, mint olyannal, semmi bajom."
Akkor dugd fel magadnak, te idióta!
http://www.grain.hu/emlek.htm
Nézd meg ezt az oldalt, és a képekkel tapétázd ki a szobádat, te lelkileg elporlott élőlény! Ó, hogy legyen húsz abortuszod, te konzumgondolkozású agyilag megmosott záptojás! Az elkapart áldoozataidat meg edd meg reggelire, te kannibál!
Az élet él és élni akar!
Ne hagyjuk, hogy az ilyen csökevényes gondolkozású talemafélék kerekedjenek fölébe, és ne hagyjuk, hogy az abortusz határozza meg a családtervezést!
Az abortusz nem a családtervezés eszköze!"
Megcsináltam, hogy élő link legyen, amit kedves, jóindulatú AE! betett a kommentjébe. Arról az oldalról csak néhány szót: ezeket a képeket soxor láttam már. E-mail-ben is megkaptam már, meg korában láttam ilyeneket. De ezek a képek, bármennyire is iszonytatóak, alapvetően nem változtatják meg az abortuszhoz fűződő viszonyom.
Azt gondolom, hogy szükséges rossz.
Nem több. De nem is kevesebb.
Szükséges, mert adódhat olyan élethelyzet, mikor minden elővigyázatosság mellett, minden felkészülés ellenére adódik egy nem kívánt terhesség. Pláne erőszak esetén.
És rossz, mert nem a fogamzásgátlás része. De egyfajta megoldás, valami utolsó esély. Nem lehet úgy nekiindulni a dolognak, hogy "Á, majd ha terhes leszek, legföljebb abortusz!" Így normális ember nem gondolkodhat.
Én így gondolom. Aki pedig kikiáltja mindenféle sátáni, meg tudom is én milyen erőszaktevőnek az abortuszon átesett nőket, kérem, hogy egy pillanatra gondoljon bele a következőbe: a terhesség nem egy emberen -nem a sátáni nőn- múlik kizárólag; ergo: a partner, vajon miért nem áldozott X ft-ot mondjuk óvszerre??
Abortusz.lap.hu itt találsz egy rakás cikket, mindenfélét a témáról.
De azt most is mondom: ha esetleg a méhben ki tudják majd mutatni a homoszexualitás génjét, és emiatt vetetné el valaki a magzatát, na akkor már én is gyilkosságról beszélnék.
Címkék: abortusz , talema , tokugava - Kategória:
Következő bejegyzés
Előző bejegyzés
Tetszett a bejegyzés? Oszd meg másokkal is.
Hozzászólások (33)
2007-07-20 11:43
1. Mó
Az, hogy milyen egy ember szexuális irányultsága, az mellékes szerintem, lényeg az hogy jó ember legyen!
sőt, továbbmegyek: köze nincs a szülőnek a gyerek szexuális irányultságához, mert az a gyerek MAGÁN élete!
Megint egy ilyen marhaság, hihetetlen!
a gyerek nem a szülőé. Aki meg azt hiszi hogy igen, nagyot koppan majd, mert a gyerek úgy magára hagyja ha idős lesz, hogy csak na, ez 7szentség.
bocs Talema, kicsit mérges lettem.
2007-07-20 11:48
2. talema
Mó!
Számból vetted ki a szót! Erről ugyanaz a véleményünk.
Abortusz témában meg mondtál egy példát Zsikénél, de szerintem épp elég, ha látja az ember, hogy a felnőtt el kell tudja dönteni, hogy az amivel él -mert egy lehetőség, jó vagy rossz, de mindenképpen lehetőség- számára szükséges-e az adott élethelyzetben.
Nem folyamatosan élni ezzel, mint a fogamzásgátlás eszközével, de mint "végső lehetőség" meg kell, hogy maradjon.
2007-07-20 11:53
3. Mó
Igen, tudom, csak annyira útálom az előítéletes gondolkodást, hogy ahol látom, általában példákkal cáfolom, mert azt jobban be lehet fogadni.
Persze sok példa van mindenre, de nekem közelebb volt a sajátom....
2007-07-20 11:57
4. Robi-Pocok
Talema, a jelzőket ne vedd fel, nem érdemes. Amit írsz, abban igazad van.
2007-07-20 12:00
5. B i gy o
Húúúú ezeket a képeket eddig nem láttam, tényleg borzalmas... ahogy írtad, talema, szükséges rossz... minden szavaddal egyet tudok csak érteni. ez a "meleg lesz vagy sem" dolog meg nemes egyszerűséggel baromság. Örülök, ha ebben a világban egészséges gyereket tudok szülni, le fogom tojni, hogy a fiúkat vagy a lányokat szereti majd.
2007-07-20 12:06
6. talema
Ehhez elsősorban addig addig kellene eljutni, hogy a gyerekem nem a tulajdonom.
De ez sokaknak leküzdhetetlen feladat.
A képekről meg: igen, látni kell ezeket. És akkor talán keveseb lesz aki úgy gondolja: "És ha terhes leszek?! Majd legföljebb elvetetem, nem nagy ügy!"
De, szívem virágom, nagy ügy. De ha nincs más lehetőség, akkor ezt kell tenni.
2007-07-20 13:40
7. talema
Mó!
Igazad van, csak személyeskedés megy már.
Odaát, most kimondtad a végszót is.
Nem is tudom, mit mondjak. Ajándékul kaptuk a gyerekszülés jogát. Én így élem meg.
2007-07-20 13:41
8. Mó
Én is így, köszönöm, Talema!!!!
2007-07-20 13:45
9. talema
OFF
Mondtam már, hogy szeretlek?!
Bocsi...
ON
2007-07-20 14:22
10. Marlington
Én ehhez sosem merek hozzászólni, mert mégiscsak a nők itt a kompetensebbek, de azt hiszem itt is árnyalni kéne a dolgot, meddig gyilkosság az abortusz és honnan eutanázia. Az a gáz, hogy vannak emberek akiknek a "meleg" még mindig eg ybetegség neve, innen meg egyenesen következik az, ami ott fönt van a bejegyzésben.
De a stílus tényleg megmutatja, kik is gondolják ezt így.
Ide most annyira passzolna egy stílszerű lezárás arról, hogy az Arriba Espana-féléket kellett volna időben... de nem, nem béke és szeretet lakozik bennem, ommm.
2007-07-20 14:27
11. talema
Gyilkosság és eutanázia?
Jaj, Marlington, kérlek!
Egy döntés. Nagyon kemény, iszonytatóan kemény, de azt kell eldönteni, hogy viselhető-e ajándékként a nem kívánt terhességből születő gyermek. (Potenciálisan nem kívánt terhességből, potenciális születő... jaj, na, érthető?)
Nem keverném ezeket a dolgokat ide.
Amúgy odaát már megkaptam Kündütől, h fasiszta.
Nekem pl létező személyről eszembe nem jutna -még ilyen hangsúllyal sem- ez a párhuzam. Na, én meg ennél vagyok nagyon ... nemtom... érzékeny?? hülye??
?????
(Marlingtino, ugye érted, h nem veszekedni akarok veled?)
2007-07-20 15:01
12. Marlington
Mondom én, hogy ebben a nők a kompetensebbek...
Nem tudom, tényleg nagy falat nekem ez a téma.
Kündü lefasisztázott... ez jó.
2007-07-20 15:04
13. Mó
Talema, én is:))))De el ne mond Talemának:DDD
2007-07-20 15:08
14. talema
A nők lehet, de hogy még én is beleszólok!! :))
Nem baj, szívem, ifjú vagyol Te még ehhez... (Nékem elhiheted, nehéz időkben megőszült nénikének!!)
Kinek jó?
Mó!
Én nem árulom el, ezt megígérem! De ha meg is tudja, semmi vész, tudod, 10% agya van.... :))
2007-07-20 15:17
15. Mó
Az a gond, hogy az ember feljön a Blogterre jól érezni magát, és ilyen véleményekkel találkozik...
ez nekem nem gyerebe....
2007-07-20 15:18
16. talema
Épp ma kaptam, hogy nekem a blog nemhogy arra lenne jó, h kibeszéljem magamból a sok sz@rt, hanem, hogy bebizonyíttassam másokkal, hogy mennyire semmitérő nulla vagyok...
2007-07-20 15:21
17. Marlington
Talema: ezt csak mondani szoktad. Bizonyítani pont hogy nem.
És ha már ilyen nap van: én is szeretlek.
2007-07-20 15:21
18. Mó
Mert Talmea, nem jó az attitűdöd, tessék pozitívan állni a dologhoz:DDD;)
Egyébként sokkal okosabb vagy mint itt sokan együttvéve.
És ez komoly!
Bástya lehetnél....
Meg fáklya...
erkölcsi útmutató, mert arra szügség lenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2007-07-20 15:25
19. kündü
TALEMA: látod, EZT csináljátok....MERT, ugye, a szövegemben szerepelt a "fasiszta" szó, de szembesítőleg, és indokolással.
Kiragadsz egy szót, Malington pedig lecsap rá....Ráadásul "zsike" törölte a kommentet, így most csak a saját Profilomnál található meg..
Csúsztatás. KAMU!
TALEMA, te vonzódsz a rémségekhez és devianciákhoz.
Ez abból is látszik, hogy az "egészségügyi küret"-maradvány GYURCSÁNYIT -bbbrrrhhlleeööö- zseninek látod. Pedig ŐRÜLT!
Az indító Czeizel-hivatkozásra: TI, libsik, képtelenek vagytok felfogni, hogy a NÉP, a TÖBBSÉG HOMOFÓB és konzervatív egyszerűségű !!! (Azon túl, xenofób, rasszista és pénzéhes, mint az állatok. )
2007-07-20 15:28
20. Marlington
Kündü: Nem tisztem válaszolni, de nem erre mondja egy bölcs, népi egyszerűségű mondás: mindneki magából indul ki?
2007-07-20 15:36
21. talema
Hát, Kündü! Mivé lenne a világ(om), ha nem szerepelnél benne??!!
A kommented a profilodból is eltűnt, merthogy ez így műxik erre...
Annyira emlékeztetsz valakire!
Nem lehet, hogy nem is vagyol Te lovon száguldozó, vérszomjas, ősmagyar ügyvéd?
Ja, ha "a TÖBBSÉG HOMOFÓB és konzervatív egyszerűségű !!! (Azon túl, xenofób, rasszista és pénzéhes, mint az állatok. )", akkor bűn ha én ebben is a kisebbséghez sorolom magam?
2007-07-20 15:38
22. talema
Marlington #17.!
Maj' mögbánod Te még eztetet, ha 1x végre leültünk 1 mondatnál többet is beszélni...!! :))
Mó! #18
Nemá... megkérdezhetsz bárkit... igazam van. De legalább nem hoz lázba, hogy buta vagyok... :))
2007-07-20 15:39
23. Kósza
Off:
Talema, légy szíves nézz be: http://koszablog.blogter.hu/?post_id=173663
2007-07-20 15:45
24. Mó
Szóval nem hoz tűzbe a feladat monumentalitása?:)))
Ja, és néha nem jó, ha igazunk van, ez is az az eset!
2007-07-20 15:49
25. kündü
A fenti minősítés a NÉP többségére NEM ELHATÁROLÓDÁS: NEMZETEM több ezer éve ilyen, organikusan vált ilyenné, bár ma kevesebb a ló után köttetés vagy felnégyelés, a GONDOLKODÁSMÓD mit sem változott.
Mallintron: Én nem az egyszerű NÉP tagja vagyok, hanem annak domináns, omnipotens KÜLSŐ megtestesülése és iránymutatója!
2007-07-20 15:58
26. talema
Én viszont elhatárolódom ezektől.
Nemzeted?
Jaj, kicsiszívem, én is magyar vagyok, és még jó sokan vagyunk...
És attól, ha valahol a többség gondolkozik nagyon nem megfelő módon, akkor az úgy van jól? A többség szabja meg a minőséget?
Bizonyos szempontból igen.
De ettől még objektívan a helytelen az helytelen marad.
2007-07-20 20:19
27. Arriba Espana!
Marlington!
Éretlenséged hűséges bizonyítéka, hogy az én elkaparásom ötlete felmerült benned. Előbb inkább magadat, ha megmár angyal vagy, jöhetsz ötletelni...
És az, hogy szükséges rossz? Ilyen nincs. Ez nem szükséges. Ez gyilkosság. Vagy tanuljatok meg helyesen cselekedni, vagy ne vállaljatok kockázatot! Aki még vagy már nem kíván gyermeket, az tegyen róla! De ne úgy, hogy inkább elpusztít egy új életet! Ilyen képeket kell mutogatni az iskolákban, akkor talán elgondolkodnának rajta a nebulók. És le kell szarni a 18-as karikát, mert az álszentség az sunyiság. És ez a dolog még az ő meddőségüket is okozhatja! Ezt sem szabad elfeledni! Nagyon sokan örülnének a gyermeknek, ha nem lennének meddők, ti meg kikororjátok őket a szemétdombra! Szégyentelen mai ifjúság! Alaposan elnevelt benneteket mind a szocializmus, mind az új magyar kapitalizmus. Mi nem ezt akartuk új rendszer címén! De most még nem késő gondolkodni és cselekedni! Most még megmenthető a nemzet! De már nem sokáig...
2007-07-21 08:57
28. talema
Marlington, én kérek elnézést. Azzal együtt, amit korábban írtam; ez akkor is olyan, amilyen...
De, szívem, virágom, van olyan, hogy szükséges rossz. Mondjak rá példát?
Kéred? Nem kéred?
Sebaj...
Amikor én magamról nem tudva hónapokig feküdtem a kórházi ágyon s a vége felé már a kezemet fel tudtam emelni, de még mindig nem érzékeltem sem az időt, sem mást ami történik velem, de azt tudtam, hogy valami nem oké... ezért a mozgásképes egyik karommal kitéptem folyton a (összesen 3 és fél hónapig nonstop) bekötött infúziós vezetéket. Na, ekkor jött a szükséges rossz: kikötötték a karom az ágyhoz a nővérek, hogy ne tudjam kiszakítani a tűvel együtt a vénámat is. Na, ez látod, szükséges rossz.
Aztán, láss csodát! Felépültem. Rokkant vagyok, volt rengeteg műtétem, meg még lesz is, hetekig ki voltam kötve az ágyhoz... de azért, hogy most el tudjam mondani neked, hogy biza, kedves, van olyan, hogy szükséges rossz.
Nekem azóta, hogy újra van eszem, működik egy mérleg.
Ebben a kérdésben is jó, ha előszedsz egyet. Egyik tányérjába tedd az abortuszt. (Iszonytató, végleges a lehető legdrasztikusabb megoldás... de megoldás). A másikba pedig a nem kívánt gyermek világra jöttét, s annak leendő életét. Olyan helyre születne, ahol nem várják. Vagy várják, de nem tudják ruházni, ellátni, biztosítani a fejlődését.
Számomra nem kérdés, hogy melyik oldal "győz".
Nem pártolom az abortuszt. De a lehetőséget meg kell hagyni, mint utolsó menekülési útvonalat.
Leszarni a 18-as karikát?
Mert attól nem sérül a gyermek, ha olyat lát, ami nem a korának megfelelő, mert mondjuk nem képes feldolgozni az abban előforduló információkat?
Tudod, én úgy látom, hogy biza, 18 év fölött is igen sokan küzdenek ilyen problémával, de az legalább nem ütközik "törvényi előírásokba" merthogy cselekvőképesek...
2007-07-21 10:39
29. Arriba Espana!
Talema, te súlyosan tévedsz! Nem megoldás az abortusz! Vagy vállalod és várod, vagy nem kockáztatsz! Olyat nem lehet, hogy mindent számolatlanul és követelőzve! Meg kell tanulni feklelősséget vállalni, mert az nem mentség, hogy nem vállaltál! Aki pedig nem tud, az ne kockáztasson! Ebből következik, hogy nem megoldás, pláne nem szükséges, sőt egyáltalán nem szükséges az abortusz! Vagy vállalod és megszülöd, és felneveled, vagy nem vállalsz kockázatot! Ha meg megszülöd, akkor lemondhatsz róla azok javára, akik vállalják és akarják a felnevelést! Lehet az rokon: nagyszülő, stb, de lehet az az állam is. De hogy abortusz legyen? Olyan nincs! Ez se nem szükséges rossz, se nem szükséges!!! Ez gyilkosság! Te pedig nem játszhatsz más életével! Te nem játszhatsz mindenhatót, mert te nem vagy mindenható, mert te a mindenhatónak csak egyik teremtménye vagy, konkrétan egy emberpéldány! És az ember nem rendelkezhet a halállal, mert az ember nem mindenható. Mindezeknél fogva elítélendő mind az olyan nézet, mind maga az abortusz is, mert az abortusz nem más, mint embergyilkosság! Azonkívül minden anyában felülkerekedik az anyai ösztön, ami erősebb a gyilkolási rábeszéléseknél! Talema, ha ezt nem érted meg, akkor súlyos zavarok működnek nálad a gondolkodási szervedben!!!
2007-07-21 10:50
30. Arriba Espana!
Talema, Talema!
Hogy te milyen egy naív alak vagy...
"Leszarni a 18-as karikát?
Mert attól nem sérül a gyermek, ha olyat lát, ami nem a korának megfelelő, mert mondjuk nem képes feldolgozni az abban előforduló információkat?
Tudod, én úgy látom, hogy biza, 18 év fölött is igen sokan küzdenek ilyen problémával, de az legalább nem ütközik "törvényi előírásokba" merthogy cselekvőképesek..."
Ha valki általános iskolás korára úgy marad, hogy úgy marad, annak nem kell félteni a lelki világát. El sem tudod képzelni, hogy miket nem látott már ez a mai ifjúság... Nem fognak beszarni egy szelet valóságtól, úgyhogy csak mutogassuk nekik az elrettentő példákat! Más kárán tanul az okos!
2007-07-21 13:13
31. talema
Eszembe nem jut mindanhatót játszani... annál is inkább, mert ilyen entitás nincs.
De az én dolgaimról én döntök. És legyen meg a lehetőség rá, hogy döntsek, s hogy dönts Te is, meg mindenki...
Valahol mondtam volna, hogy ész nélkül, mindenféle védekezés nélkül kell kufircolni??
Csak tudod, a tökéletesnek mondott védekezés mellett is előfordulhat terhesség. Mert semmi sem 100%-os, és annak a nőnek aki beleesik az 1 század százalékba és akarata, minden elővigyázatossága ellenére terhes marad, na, ő hagy döntse már el, hogy belefér-e az életébe az adott pillanatban egy gyerek vagy sem.
És ezt is ismétlem: férfi oldalon is nagyon egyszerű a megoldás: úgy hívják óvszer... S akkor már nem lehet olyasmit kiabálni, hogy mert a nő a hibás...
Naív vagyok?
Oké! Legyen...
Igenis a 18-as karika nem véletlenül van ott, ahol. Ahogy itt elnézem (olvasgatom) felnőtt emberek reakcióit, kirohanásait ezen képek láttán, csak erősödött bennem a meggyőződés bizony, ott a helye annak!
Látni kell ezeket a képeket, de nem gyerekkorban, és mindenképpen úgy, hogy legyen kéznél egy épeszű felnőtt akihez fordulhat az amúgy is sok nyűggel élő fiatal (merthogy a pubertás az önmagában veszélyes üzem), ha kérdése van a dologgal kapcsolatban. Biztos, hogy lesz, de nem biztos, hogy akárkinek felmeri tenni ezeket...
"Ha valki általános iskolás korára úgy marad, hogy úgy marad, annak nem kell félteni a lelki világát."
De szívem, eleve összetörtöta lelke annak a lánynak és valószínűleg egyszál egyedül is maradt a bajával. Kinek másnak kell jobban félteni a lelkét (ha ugyan neki még megmenthető), mint az ilyen gyereklánynak?
Te biztos okos vagy. Meg vagyok győződve erről. S nyilván mindig más kárán tanultál.
2007-07-29 21:07
32. Loran
Atya Úr Isten!
Azt hittem, hogy 21 hetesen kisebb a magzat!
De ezeken a képeken már majdnem egy teljesen kifejlett ember - külsőre!
2007-07-30 08:31
33. talema
21 hetesen már én babáról beszélek. Ott már fel sem merülhet a lét!nem lét kérdése.
..........................................................................................
Írni akartam ma egyet erről, de visszakerestem, mert tudtam, nem először van ez terítéken.
Szép új világ? Tiltott lesz az abortusz? Tiltott akkor minden fogamzásgátló módszer is? Vagy csakis házassági kivonat ellenében lehet ilyesmit igénybe venni? Ja, de az is csak akkor érvényes, ha az egyházi és az is csak katolikus esküvőről ad bizonyítékot?
De egy jó van ebben. Kevesebb embert fog érinteni Boross exminiszterelnök agyréme, mely a gyermekteleneket sújtja különadóval.
Gratulálok!!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.