Lakatos

2013.06.19. 13:32

 

Jelen esetben a cím csak egy "finom utalásféleképpen" tett "megjegyzés", melyet a személyiségi jogokra való tekintettel ennél bővebben ki sem fejtek.

Előzmény: itt a nyár, a második csípőprotézis műtétem ideje
KÖZELG, mely napot a királyi összefésülés eredményeképpen az OEP adott nékem, s melyről kiderült, hogy kamu, ahogy van. Több alkalommal részleteztem már ennek okát, s csak vártam/várom, hogy lesz-e valami.
Ám, nem lett.
Úgyhogy előkerestem a levelet, amit még a János várólista kódjával kaptam, s felhívtam az azon szereplő számot, mely a várólista koordinátorhoz (ld. cím) tartozik.
Persze nem ment elsőre, meg másodikra meg sokadikra sem, ezért hívtam a János telközpontot s onnan kértem a kapcsolást, s lám, így azonnal ment is. (Param-param-parajelenség...)
Nagyon jó hangulatú beszélgetést folytattunk, s közben fény derült erre  mag arra.
Például:
- Júliusban egyáltalán nincs nagyműtét az osztályon, így az e hónapra kiadott dátumok mind semmisek.
- Én vagyok a héten a negyedik és ma a második aki ezzel a kérdéssel fordul hozzá, mert lám, az osztály nem készült el az egyeztetéssel, s nyakunkon a július.
- Nagyságrendekkel megnőtt a műtéti kapacitás, így legrosszabb esetben is ősz végén megműt Tanár úr!!!!
- Az itt másodikként jegyzett okán, ő most egy nagyot és határozottat fog kiáltani az ortopédiának, hogy rázza már gatyába az időpontjait, mert ez így nem mehet.

Szóval, egy a lényeg, belátható időn belül kés alá kerülök, s ismét nyerek -remélhetőleg- jó pár év egy mankós, fájdalmaktól mentes légiesen könnyű életet.

Mert az ősz, nemcsak az ELMÚLÁS IDEJE lehet, hanem -ez esetben- az épülésé is.

S tán ennek apropóján le kék végre cserélni az ajtókopogtatót, mely kicsinkát még karácsonyias maradvány...




/IlYENRE PÖLÖ/


............

S ha már Lakatos.... bírom én, bírom az ilyes fazonokat....




/LAKATOS MOST ITTEN, E/



-

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr158242898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása