Kalandos napom

2014.04.16. 14:43

Mostanában nem nagyon tudok járni, de ezt már unalomig szajkóztam, tehát ezzel együtt, de nem minden mondatba befűzve mentem reggel tornára, ahol Edit, minden gyógytornászok leggyógytornászabbika ismét kávéval várt, majd jól megtekergette -én meg néha dallamosat visítottam közben- a remekül teljesítő, de mégiscsak nyomorult lábam, remekül teljesítő, de mégiscsak nyomorult lábfejét. 
Onnan komótosan battyogtam hazafelé, s megint betévedtem a csokiboltba, tekintve a fenyegetően közeli rágcsálóünnepet... nem sokat, ám annál bájosabbat választottam ki, s persze rögvest ki is derült, hogy ja, két mankóval egyszerűen képtelenség a csipkevékony csokiformát egészben hazaszállítani, így ott maradt a pakk, mondván, majd pénteken úgyis megint megyek tornára s akkor előre felszerelkezem valami szilárd falú izémizével.... akkor még nem tudtam, amit most meg már de. Úgyhogy HÁHÁÁÁÁÁ!!!!
De ne szaladjunk előre!
Néninél tehát ott hagytam a csomagot és mentem tovább. Éppen a pékségben álltam a pultnál s mentettem meg az enyészettől egy szegény, szerencsétlen meggyespitét, aki sajna a kosárban már kicsit elvesztette fiatalos tartását -ezért félárorn lett az enyém-, mikor megszólalt Mekk mester.
Nem ismertem a számot, így izgatottan vettem fel, mondtam is Rózsának, hogy izé van... pedig akkor eszembe sem jutott még, hogy de mennyire!!

Iksz Ypszilon mutatkozott be, s mondja engem keres, mert tudni szeretné, holnap otthon vagyok-é. Mondom, hogyne, ha megéri, naná... de minek is?
Mert elektromos kerekesszéket szállítanak ki nekem a xváros, yutca zszám alá.
Öööö... El-Go, ugye?
Igen, miért van különbség?
Elég nagy. :)

Tehát holnap egész nap vigyázzban ülök s várom, hogy jöjjön hozzám a SZABADSÁG!

Persze, így hozzá kellett jutnom a 90.000 HUF-hoz, hogy meg is kapjam a mocimat, de automata járástávolságon belül nincs a környéken, tehát a buszmegállóból felhívtam a telebankot és áttetettem a malacperselyről a folyószámlára a pénzt, majd bebuszoztam a postáig. Ja.
Ott már nincs, így fel kellett gyalogolnom -vagy 50 lépcső, vagy 500 m- az OTP vagy ERSTE terminálokig.
Próba, első kiadta, 'Nem végrehajtható' vagy mi a retek, átmentem a másikba, az is aszondi... felhívtam a bankot, néni látja, hogy mi van, s kiderült, valami hüje... ki lehet az????... átállította a limitet 80-ra, így nem csoda, hogy nem adott ki 100-at. Hogy erre fény derült, s megoldódott, visszabatty automata, és végre hozzájutottam a pénzhez. Én felkészültem!

Onnan hazabuszoztam s megettem a palacsinta formájú pitét és örülök. Hehe...


ITT, a könyörgős posztomon levettem a malacadatokat, hiszen beteljesítette a hozzá fűzött reményeket, én pedig holnaptól hálásan fogok suhanni djönyörű drágaszágomon!




Ez még csak egy érzés. Az enyémról holnap készül majd fotó. Addig is hurrá!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr958243036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

60145 2014.04.16. 15:37:33

Nagyon örülök! Mellékesen: a demokráciának az is mutatója, hogy kik engedélyezik az akadálymentes elérhetőségeket, közhivataloknál, élettereknél. Fogalmam sem volt róla, amíg egy mozgássérült barátommal nem araszoltam körbe-körbe ott, ahol mindenkinek megfelelőbb lett volna akadálymentes megoldás.

328458 2014.04.16. 16:16:24

Használd 'egészséggel', amit mégiscsak remélek az újabb 'beavatkozás' után ! Akkor majd táncolni IS lehet, nem csak örülni.

265594 2014.04.16. 16:33:29

Atlasz! Ez tökéletesen így van. Nekem sem jutott eszembe sosem, hogy ez mekkora -akár megoldhatatlan- akadályt jelent az ember életében. Úgy szoktam mondani, hogy egy járdaszegély, amit az ember észre sem vesz, egészen addig, amíg nem tudja "átlépni" azt a jelentéktelenséget. S ma már, ez törvény. Csak éppen királyunk annak határidejét immáron el is törölte s "igyekezni kell" kitételre változtatta, tehát semmi nem köti mára beruházókat. Én is örülök! :) Relatív! Igen, ez a kívánság így pontos. :) Mindjárt itt van az is, úgyhogy éppen csak néhány hetem lesz belerázódni a mocis létbe! De igyekszem. Köszönöm szépen! Mindenkinek köszönöm! :D

251002 2014.04.16. 18:39:21

Használd egészséggel!

265594 2014.04.16. 19:51:12

Köszönöm, azt tervezem! :)

13066 2014.04.16. 20:23:37

De jó, és akkor most örökké lobogni fog a hajad? :) Ölelés, és használd egészséggel, az időpontot meg kérném, hogy mikor "heverészel" itt Pesten, mennék látogatóba :)

265594 2014.04.16. 20:37:18

Mindenképpen lobogni fog, ha a sebességtől nem is, az érzéki hajrázástól feltétlenül, hisz a hajzuhatag elengedhetetlen része egy mocis hangulatfelvételnek, ugye. :) Május 9-én fekszem be a János Örtöpéd-Traumatológia Osztályra, ez péntek, s a műtét hétfőn, elvileg reggel lesz. Utána cirka 10-14 napot maradok majd, ez varratszedés ilyesmi függvénye. Tehát boldogan várom majd a kedves, becses látogatókat audienciára! :D (És most pénteken nem érnél rá egy kicsit? Wik17 -asszem ez volt a nickje a parkban- és zenekarának lesz koncertje, (https://www.facebook.com/events/749312651754166/?ref_dashboard_filter=upcoming) remélem, látszik), ezen ott leszek, Ani is és Luci is ott lesz. Be tudol nézni esetleg?)

13066 2014.04.16. 21:18:08

Mártikám pénteken megyünk le a gyerekkel Pécsre, így sajna nem tudok ott lenni... Az audiencia lehetőségével élek, légyszi írj be a táncrendedbe mindjárt 9-ére, de úgyis hívlak előtte.... Képes beszámolót kérnék a holnapi napról, no és Éljenek a Nyulak :)

265594 2014.04.16. 21:30:53

Oké, felmentés megadva péntekre. Hüpp... Látogatás remek, képes beszámoló pedig naná, hogy lesz, hiszen úgy várom, hogy csak na és dicsekedni akarok kerál száguldó mocimmal!! :D

301782 2014.04.16. 21:37:04

Ez igazán jó hír, őszintén mondhatom, hogy örömhír :) Gratulálok, használd minél több ízben és hozzá jó egészséget, jókedvet, meg minden elképzelhető jót kívánok Valika

265594 2014.04.17. 00:46:08

Köszönöm szépen! :)

180524 2014.04.17. 08:14:28

Örömhír ez a javából, végre. Azért vigyázz magadra, kedves Talema, a moci hosszabb, mint szélesebb...:-) Használd "egészséggel", jókedvvel, gratulálok hozzá, sikeres "száguldozást"!:-)

265594 2014.04.17. 08:30:13

Hát, igen, nagyon izgulok -ma hozzák-, tűkön ülök már! Holnap kísérettel indulok neki az_nagyvilágnak, hiszen össze kell szoknunk, mocim meg én. Köszönöm szépen! :)
süti beállítások módosítása