Gyóccerlobbi, jaj!

2014.06.22. 19:19

Kommentnek akartam betenni EHHEZ, de nem tudom a módját. Tehát külön poszt. És nem akarok senkit meggyőzni, ebben sem, ámde amennyire sarkalatos megfogalmazás ez a karikatúra, annyira egyet is értek vele.


/Ehunnan, ni/

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr28243142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

104400 2014.06.22. 19:28:30

Hát, ha a kommentemhez szántad, akkor el vagy tévedve: a gyerekeimet semmi szín alatt nem tettem volna ki semmi veszélynek anno, meg is kaptak minden oltást - a külföldi útjaim előtt én is - az analógia meg hamis.

265594 2014.06.22. 19:33:09

Nem hamis. Azon gúnyolódtál, hogy betartom az orvosi utasításokat. Tényleg betartom...hiszen nem vagyok orvos, és élek és járok és működöm. Nem sok esély volt rá. :) És nem hittem, hogy a gyermekedet kitennéd bármi rossznak, magadról beszéltél s ehhez ez egy remek párhuzam.

104400 2014.06.22. 19:43:43

Miért hazudsz, talema? Hol gúnyolódtam? Legfeljebb magamon - abból kiindulva, hogy jártam hasonló cipőben, és ezt hogy éltem meg. Különös nő vagy csakugyan. Mindennap felhívtam a fiamat, hogy el ne felejtsen elmenni a Karolina útra a nevedre vért adni, (végül 7.-én ment el) tényleg szorítottunk neked, hát nem bolondultam meg, hogy gúnyolódom egy sokadszorra műtött, sérült emberen? 70 éves vagyok, sokat láttam, sokat megéltem magam is - az ilyesmi olyan távol áll tőlem, mint a Mars. Neked az agyadat is meg kellene műteni, szégyelld magad. Na, a nővérek hálamisét tartanak, ha elhúzol végre.

265594 2014.06.22. 20:15:58

:D Ez itt? "Te csak kövesd mindenben amit a zorvos előír! És minden jót..." Még nem voltam benne biztos ennél, de ez amit most ideírtál, az egyértelmű. A vért köszönöm, nagyon köszönöm, s az a sok-sok ember is aki végül megkapta. Ez tőlem függetlenül nagyon hálára okot adó tett, nekem pedig kifejezetten sokat segített. Köszönöm. Különös nő vagyok, ez nem kérdés. Túlélő. És nem szó nélkül elkullogó, ha megszólítanak, ez is tény. :) Hogy 70 éves vagy? Gratulálok! És hogy jön ez ide? Én meg 44 és 31 éves korom óta özvegy és rokkant, a gyerekeim meg azóta félárvák. De ennek csakúgy, mint annak itt, most éppen nincs relevanciája. Mondom, a vért köszönöm, saját döntésed, hogy a gyóccerlobbit okolod a vérhígító miatt -ami szerinted fölösleges-, s azt mondod, nem hallottál tömeges trombózisról. Nem lehet, hogy azért mert van a vérhígító és a trombózisveszély elleni védekezés? (Pl a fásli) De már mondtam, nem akarlak meggyőzni, s tartom, a párhuzam áll. Köszönöm a vért, köszöni mind aki megkapta s köszönöm a jó kívánságaid is. Én is hasonlókat kívánok neked!

265594 2014.06.22. 20:34:33

Innen csak nagyon nehezen, azt is néha, tudok e-mailt írni. Tehát itt teszem meg. Írtam s komolyan is gondolom, nagyon hálás vagyok a vérért. Nem gondoltam, hogy nem értetted meg, de elsőre úgy tűnt, azt írod, én kaptam, ezért írtam ki kvázi részletesen. :) Nem kioktatás volt, távol álljon tőlem, ez nem egy mindenki által ismert infó, ezért írtam ki. S követelőzöm????? A nővérektől?????? :D Miben? A harmadik csípőprotézisnél a nem térd alatti magasságú ágyért; a kapaszkodóért; a wc-magasítóért? :D Ezek tudod, nem kényelmi szempontok, nem hotelszolgáltatás részei, hanem orvosi kötelmek a korai rehabilitációban. Mellesleg az első másfél hetet leszámítva semmi dolguk velem a nővéreknek, de amikor minősíthetetlen hangot üt meg némelyik a szomszédnénivel, akkor szólunk.. most figyelj, nem én egyedül -de ha így lenne is megtenném, hanem többen a szobában. Ne olvass, oké?! Ha otthon leszek, vagy ha lesz olyan szerencsém/d és megnyílik a freemail oldal, válaszolok, de addig érd be ennyivel, kérlek!

22371 2014.06.22. 22:05:40

Ha jól látom a Visegrádi rehabilitációs kórházban vagy, sok héten át látogattam ott anyukámat minden nap. Különös hangulatú hely, erős benyomást tett rám.

265594 2014.06.22. 22:46:13

[Quodlibet](#3333319) Visegrád, maga a Dunakanyar, gyönyörű. Az intézmény pedig nagyon vegyes érzelmeket, visszajelzéseket ad. Én most vagyok itt először, s a gyógytorna, az ergiterápia vagy a fizikó kiváló. Az épület maga, mely ugyan kicsi -tehát több a beutalt, mint ideális lenne-, olyan, amilyen. A baj azzal van, hogy nyomokban sincs betartva az akadálymentesítés elve, s ahogy betegekkel beszélgetek, kiderült, a hangulat még két évvel ezelőtt is klasszisokkal job volt itt. Sőt, akkor jó volt. S ráadásul, ez csak a földszintre igaz, mert az emeleten, ill a másodikon most is jó. (Az akadálymentesítés ott is olyan, amilyen, de sokkal-sokkal használhatóbbak a helyiségek és a nővérek hozzáállását nem lehet összehasonlítani.) A park maga, pontosabban az erdő a közvetlen környezetben gyönyörű és a levegő is ideális, tehát ebből a szempontból elsőrangú hely. Csak kimenni nem tudok, de ennyi baj legyen, ugye... :)
süti beállítások módosítása