Botika

2009.12.16. 19:02

Botika jó.
Botika nem gyerek.
Botika kedves.
Botika segítőkész.
Botika okos.

Nekem elég egy telefonhívást megeresztenem és bizton számíthatok rá.
Itt már írtam róla, de most is meg kell emlékeznem kivételes odaadásáról, s nem kevésbé fontos, hogy megemlítsem, már az akkor pocaklakóként jelzett kisded, a kicsinkát nagyobb forma pulya mellett virgonckodik, s teljes odaadással nem hagyja aludni örömtől könnyes szemű szüleit.

Olyannyira segítőkész, hogy világosságot varázsolt a konyhámba, s tette ezt meglepetésként, míg én boldogan fagyoskodtam, s kerestem a Golf-áramlat áldásos hatásait a téli Írországban. Most pedig napok óta lót-fut szegény, hogy nálunk karácsonyközeli állapotok alakuljanak ki, vagyis eljussak vásárolni, meg ilyenek.

.........................

Viszont én lassan már nem bírom a strapát. Minden napra jut valami sürgős elintézendő, a tévével, az internettel, Am/-ral -az egyhüjekutyánkkal- vagy éppen a kazánnal.

Mindenem fáj és mára be is rekedtem. Öreg vagyok.
Ellenben:

Botika okos.
Botika segítőkész.
Botika kedves.
Botika nem gyerek.
Botika jó.


(Köszönöm Botond!)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr631602812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga, (törölt) 2009.12.17. 14:53:17

Ó!.. egy igazi férfi. :)

talemaunique 2009.12.17. 18:47:06

@Kingaa: Az ám!
Beteg vagyok, képzeld! Ó, én szegény. :(

Kinga, (törölt) 2009.12.17. 20:37:12

@talemaunique: Ó, te szegény! Mi a baj? Megfáztál? Begyulladtak az ízületeid a strapában? Jobbulj! :)
süti beállítások módosítása