Kerítés - 2015.

2015.07.19. 11:53

Ha már...




ROLLS FRAKCIÓ: Szabad vagyok!


Az egérnek a lakásom palota

A lónak a kutyaól kalap

A gyufának börtön a skatulya

Nem kérnek szappant a halak


A légynek a légyfogó vacsora

A sasnak a távcső is kancsal

A macskának a nyávogás muzsika

A patkánynak a denevér angyal


Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak

Én nem – mondta a rács. - Engem majmok köré zártak


A róka, ha hülye is ravasz

A sakál még nappal is álnok

A fecskékre fütyül a tavasz

Az ébredésen röhögnek az álmok… kés nélkül a villa is árva

Nem vágyik vonóra a hárfaA ráknak az előre a hátra

A gyógyszertől beteg lesz a nátha


Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak

Én nem – mondta a rács. - Engem majmok köré zártak


A csőnek a lényege a lyuka

A kerékpár egyedül eldőlAz igazság belefúlt a borba

Az erdésztől nem látni az erdőt

A butának zseni lesz a fia

A nagy hősök rokona mind bátor

A törtetőnek hátán a hasizmaNem látni a holnapot a mától


Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak

Én nem – mondta a rács. - Engem majmok köré zártak


................................................... cirka 1981.

A bolgár-török határ kerítése


S ha valakiben felsejlik e szöveg s a jelen narancskor között némi párhuzam, vagy akár a szöveg keletkezésének kora s a jelen rezsim között, az nem téved... kicsit sem.... A kép az a CIKKBŐL, mely egy példa Kedves Vezető legújabb hagymázas álmának a világ más pontján már megvalósult -bár... minő felségárulás!!!... az nem az Ő magasztos elméjéből pattant ki- kivitelezéséről.


A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr18243650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása