Köszönöm, Nigella!

2010.08.25. 17:21

Pazar ötlet volt, hálám örökre üldözni fog!
S arról nem beszélve, hogy magamra mennyire de mennyire büszke vagyok, hogy ezt a blikfangot nem felejtettem el!!

Nos, de megint akkor kezdem az elején. Borzasztó hír, de nem ehetek cukrot. Mert pöfeteg lesz tőle a lábam, bakker. (Meg csokit, fagyit, édességet, banánt és szőlőt sem... broááááá...) De ez így nem maradhatott, úgyhogy felírattam nemcukor cukrot a diétámra, s azzal sütök néha sütit. Naná, mufft. Ugye.
Mert az -hogyúgymongyam- nem ráz...

Nigella nekem nagy kedvencem. Már írtam is róla, hogy mit szeretek benne, miért köt oda a tv elé, mikor látom tenni-venni a konyhájában, és most már konkrét oka is van rajongásomnak. S ez egy ötlet, mely talán mindenki másnak egyértelmű, de nekem akkor is olyan, mint egy villámcsapás, vagy tudom is én. Na.
Vagyis, mikor összecibálom a tésztához az alapanyagokat, legyen az akármilyen muffin is, abból lesz egy viszonylag lágy, folyós massza, melyet bele kell adagolni a muffintepsibe gondosan előre bekészített papírkapszlikba. Na, ja. Aki ügyes, annak ez biztos nem okoz gondot, de nekem ilyenkor a talpam is görcsbe rándul, hogy ne dzsuvázzak össze mindent a mélyedések, sőt, de még a tál és a tepsi  között megtett úton is/se. hö. De görcs ide, igyekezet oda, rendre minden alkalommal pontosan követhető a tészta útja kiindulási helyétől az érkezési oldalig. Nos, kedvenc Nigellám erre adott egyszerű de nagyszerű, briliáns ötletet.

S ez nem más, mint a fagyikanál!!! Ha ezzel merem ki az adagot a tálból, majd teszem bele a kapszliba, akkor sokkal kevesebb eséllyel taknyolom össze a mindenséget az értékes és finom és fontos és csábító tésztával.



/Ilyen patyolat maradt az én tepsim is, csak nincs fényképmasinám, na/

Annyira, de annyira ügyes okos szép és kedves vagyok, hogy ezt nem felejtettem el!!

És most megyek, eszem egy cukormentes, édes, finom, dagi muffint!




A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr544157491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása