ZENEMA - Deck Attack

2011.01.19. 13:12

Egészen pontosan DJ Infragandghi.

Tegnap láttam egy riportot, kedvenc beszélgetős tévé-személyiségemmel, Veiszer Alindával, aki szinte kivétel nélkül érdekes, és sokszor éppen aktuális -a napi események folytán éppen valamiért porondon lévő- emberekkel beszélget késő este. Én manapság már inkább a másnapi dél körüli ismétlést nézem, mert az én koromban éjszaka már ugye nem lehet ilyen lazaságokkal foglalkozni, vagy éppen ellenkezőleg, nem marad annyi energiám sem, hogy a tévére tudjak fókuszálni csüggedt tekintetemmel, nemhogy még el is raktározni az információkat. 
A mostani rádöbb -mely történés jégmező agyam tekintve igen gyakori, gondolom, hihető- ismét egy zenész volt. 
 Azt már sokszor elmondtam, hogy Veiszer Alindát miért szeretem, miért élvezem a bármilyen partnerral folytatott beszélgetéseit: láthatóan a legapróbb részletekig felkészül az eseményekből, a beszélgetőtárs életéből, s olyan szinten vezeti a beszélgetés fonalát, hogy amit akar -s el tud- mondani az illető, aki az asztal túloldalán ül, azt számomra érdekes formában, mégis lényegretörően, de nagyon pontosan meg is tegye.
Most amit láttam, DJ Infragandhi-val zajlott. Én eddig ezt a nevet úgy helyeztem el agyam helyén, mint mondjuk a Vad Fruttik-at
, ám most, mire kiírták volna, hogy ki is ez a fiatalember, aki ilyen jellegzetes gesztusokkal és nagyon nem kicsit értelmesen beszél, valami zenéről, amit én a hallomás alapján valami elektro-mizériának lőttem be (s lám, nem tévedtem), de akkor még csak a beszélgetés kötött le. Ez is arról szólt, hogy ez a fiatalember, ő is, valamit_akart_csinálni és azt meg is tette.  Dolgozik. 
Nem azért mert kell, hanem azért, mert ezt szereti csinálni.
Elmondta, hogy -illetve Alinda hozta szóba természetesen- a világ minden részéről dj-k jönnek ide, Magyarországra vendégszerepelni, az Ő meghívására, s ez már valami hagyománynak tekintkhető, és így tovább.
Nem ebben, csak a beszélgetés hangulatában, az ember minőségében -és pőersze a zene, mint "körítés" jelenlétében- nagyon rímel erre egy hasonló, nem Záróra-i beszélgetés, Yonderboi-jal.

 
Íme egy Deck Attack produkció. 






A riport kifejezetten érdekes volt. Most, ahogy ezt írom, is itt megy mellettem egy ismétlés, melyben Béres Ilona a vebdég. Széles skála mindenképpen. És ez nekem tetszik.




 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr594157343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása