A szívem lepényhal

2006.02.25. 15:27

Itt úszkál valahol

Megint egy a sorban. Nekem fontos és nagyon-nagyon jó. Kevesebb lennék, ha nem ismerném ezeket a zenéket. (Most se vagyok sok, de akkor is, na...:)

Bár, a 'megint' csak ide érvényes, hisz non-stop hallgatom ezeket, csak múltkor a HS7-ről írtam egyet, s most (,hogy elérkezettnek látom az időt:) megörökítem ezt is.

Quimby. Lyuk. Sziget. Kiss Tibi. Líviusz.

Speciális, nagyon különleges hangulat. (Köszönöm!)

Az új lemez számomra legfontosabb száma, a tőlük megszokott zakkant képekkel/képekben elmesélt 'történet', mely persze nem is történet a szó klasszikus értelmében, csak -biztos mert én magam is egy zakkant tyúk vagyok- bennem olyan képeket hoz felszínre, amiktől üvöltve tudnék elrohanni... (De a tények makacs dolgok: nem tudok rohanni, na... tehát, hallgatom tovább és 'nézem' a képeket...)

Don Quijote ébredése

Hajtogattam a kukák között egy álmot,

egy kerthelyiség félreeső részén.

Eldugult piszoárban vitorlázok,

Sapkám a hold, fésűm a szél.

Sorra dőlnek ki mellőlem a lányok,

fojtogató bűntudat emészt.

A szívek szemétdombján kapirgálok.

Szeretni, Istenem, milyen nehéz!

Annyi minden bajjal kell még megküzdenem,

plusz még itt van a nyakamba varrva

egy lefejezett szerelem.

Tükröm, tükröm, mondd meg nékem:

Jól áll-e ez nekem?

Sorra tűnnek el mellőlem a srácok,

mindegyiknek jobb dolga akadt.

Zajos magányban foszforeszkálok

a sápadt fényű telihold alatt.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem,

ellenséges szélmalmoktól zavaros szellemem.

Nincsen veszély %u2013 mondják %u2013

csak képzelem.

Aztán orvosok jönnek, kezükben fegyver,

és ha a vegyszer egyszer a vénába hatol:

a lakatlan sziget lakó lelke tenger lesz,

a szíve lepényhal. Itt úszkál valahol.

Annyi minden szarral kell még megküzdenem,

egy tucat csörgősipkás lidérc horkol mellettem.

Választok egyet. Melyik tetsszen?

Melyik legyen a partnerem?

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr851596867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása