A vita +

2006.04.06. 23:42

(... vagy inkább mínusz?)<p>Eléőzmény: <a href="http://talema.blogter.hu/?post_id=36839">A vita</a></p><p><br></p><p>Most jutottam el idáig. Meg kellett néznem Csernust is. (Sosem nézek Fábryt, mert a hideg ráz attól a ripacstól, de a doki miatt ma kivételt tettem.)</p> <p>Csak néhány szóban ahogy én -rokinyugdíjas, 10% agy birtokában működő, 'naccsaládos', özvegy hülyetyúk- látom. </p> <p><strong>Orbán</strong>: felmondta a leckét. Bemagolta, illetve néhol felolvasta az előre megírt szöveget. Nálam egy fikarcnyit sem lépett előrébb a népszerűségi listán.</p> <p><strong>Dávid</strong>: tiszta ideg volt. Eddig már-már szimpi volt, néha azt hittem ő az egyetlen ember az MDF-ben, aki számomra értékelhetően gondolkodik, nos, úgy tűnik tévedtem: beleillik abba a sorba.</p> <p><strong>Kuncze</strong>: szimpatikus, nyílt, felkészült, őszinte... de Kovács Pisti és a poénjai nélkül nekem erősen sótlannak tűnt.</p> <p><strong>Gyurcsány</strong>: határozott, magabiztos, pozitív.</p> <p>Amúgy meg tényleg, valószínűleg nem sokat jelent, de Dávid Ibolya elkótyavetyélt 1-2 perce szerintem határozott árnyékot vet az egész mögötte álló programra. Ami persze gomb és kabát, de nekem: buta rokinak biza így csapódik le. </p> <p>Nem mintha vártam volna valami ilyesmit, de nem változott érdemben az eddig kialakult véleményem.</p> <p>(Azt azért elmondom: Apuval beszéltünk telón éppen, mikor Dávid beszélt a korrupcióról, s mutatta a kitűzőjét. Én mondtam, hogy éppen a mellén lévő <em>tenyeret</em> mutatja... Erre Apu: "Tehenet? Milyen tehén van a Dávid Ibolya mellén?" Hmmm... Kistehén kontra MDF...:)</p>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr651596828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása