Dzsingisz kán öröksége

2007.05.17. 11:34

Mindjárt nyílik. Engem nagyon érdekel, feltett szándékom, hogy megnézem, de addig is el akarom olvasni, immár kb. 400adx az egyik, évtizedek óta kedvenc könyvem. (Először lehettem vagy 12-13 éves, ez még azon könyvek közé tartozik, amiket Anyu nyomott a kezembe; vagyis "elsőkörös szerzemény".)

Mindent felforgattam, és nem találom. Antikváriumokat is nézegettem a hálón (ezt-azt már sikerült így megszereznem), de ez a könyv sehol sincs raktáron éppen, max. előjegyzésre kerülhet, azt meg nem szeretem.
Vagyis most csak rögzíteni akarom, hogy mindenképpen el akarom olvasni a regényt, mielőtt megnézem a kiállítást. Igaz ugyan, hogy sem a könyv nincs a kezemben, sem a tárlatlátogatás nincs megszervezve (úgy értem, időpont, fuvar, kísérő), de nem adom fel.

Dzsingisz kán és öröksége 2007. 05. 25. - 2007. 09. 02.


Dzsingisz kán, a jóságos a National Geographic cikke szerint.... és súlyozott de nagyon halványan élő saját emlékeim alapján is, valami ilyesmit gondolok róla. Persze én utcát, teret nem neveznék el így, hacsak nem Mongóliában...:))

Kieg. 05. 25-én
Csak éppen azt nem írtam le feljebb, hogy mi is az a regény, amit én oly nagyon elolvasnék... Bakker, hogyúgymongyam...
Szóval:
B. Kovács Fréda: Rohanó áradat

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr941596646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása