Ma

2009.10.14. 20:14

Nagyon kekec vagyok.

Az élő fába is belekötök, pedig egy jóravaló, kedves, barátságos, mindig mosolygós ennek megfelelően igen buta egyén vagyok.
Lehet, hogy éppen ezért?

Most kerestem képet arra, hogy "buta". Semmi érdekeset nem találtam, eszembe jutott a "Két buta kutya", majd amint nézelődtem, beugrott, hogy az nem is 'buta', hanem "Két hülye kutya" "2 Stupid Dogs", ezt beírtam a gugliba és mit ad ki? Na mit?
Hát ezt:




Szóval, ma kekec vagyok. De Amper, minden kutyákok leghüjébbike, megenyhítette szívemet, úgyhogy megyek is, lepihenek. Hátha holnap már nem leszek ilyen kötekedős.

Csak amennyire szoktam.

/Amper meg innen van, ni/
Csak a képe, mert maga Amper nem onnan, hanem Lajosmizséről, de ez megint a kekeckedés csak, na.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr81596077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása