Vajon mit tesznek ennek érdekében?

A cikk, egy adás kivonata amit ma reggel láttam az ATV-n. Egyrészt nem szoktam nézni, nem magyarázkodom, csak tényt közlök, de ahogy kapcsolgattam ma reggel, megláttam Retkes Attilát, mint interjúalanyt, s ott ragadtam. Másrészt azt mondta, országos körúton voltak, s felmérték a párt jelenlegi támogatottságát.
5% alatt, vagy körül, óriási a hibalehetőség -mondta ő. Igaza van.

Vidékiek kellenek. Aha.

Tényleg?


/A kép innen, a cikket pedig érdemes elovasni/


Nekem ez fontos. 
Nekik én nem vagyok az?

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr571596054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása