AMIKOR

2011.07.01. 23:23

Időszerű, s nem az enyém az érdem, hogy felfrissült. Innen vettem kölcsön.

"Amikor elfogadták a 98 százalékos adót a kétmillió feletti végkielégítésekre, nem szóltam. Soha nem kaptam végkielégítést.

Amikor a magánnyugdíjpénztárak vagyonát államosították, nem szóltam. Nem voltam tagja magánnyugdíjpénztárnak.

Amikor elfogadták az indoklás nélküli elbocsátást a közszférából, nem szóltam. Nem dolgoztam a közszférában.

Amikor eltörölték a korengedményes nyugdíjat, nem szóltam. Nekem nem járt korengedményes nyugdíj.

Amikor három hónap álláskeresés után kötelezővé vált a közmunka, nem szóltam. Biztos állásom volt.

Amikor kiderült, hogy ezentúl egy gyanúsított két napra védőügyvéd nélkül is előzetes letartóztatásba kerülhet, nem szóltam. Nem voltam Gyurcsány.

Most itt ülök egy nappalinak használt konténerben, és e sorokat írom. Öt hónapja vagyok állás nélkül, a végkielégítésemet megkurtították, az ablakom előtt most sétált el két szolgálatba visszatért rendőr.

Van még, aki szólhatna értem?"

Az első munkatábor, melynek
helye emblematikus, Gyöngyöspata. Persze, nem megerősített hír. Vagyis várom a pontos információkat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr764157229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása