Töröltek

2011.12.07. 09:18

Feltettem egy idézetet OV facebook oldalára, s megkérdeztem, mit szólnak hozzá.

Előbb kioktattak, aztán törölték. Akkor feltettem a kérdést, hoyg én szúrtam-e a szemét valakinek vagy Kossuth rangon aluli, ezért kellett eltűnnie e nemes helyről:
Erre a válasz az volt, hogy engem nem ismernek, így nem tudnak rólam véleményt formálni.

Ergo: Kossuthnak nincs helye a viktoriánus pártállamban s kommunikációban.

Remek mondom, s ehhez gratuláltam is. Erre meg megkaptam, hogy kötözködöm csak.
Oh...



/Kép ehunnan ni/


" Én azt hiszem, hogy a rendnek nincs erősebb biztosítéka, mint a megelégedés, mely csak szabadság alapján lehetséges. Én tehát ellene vagyok a központosítás eszméjének."
/Kossuth Lajos/

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr854157137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása