3./2012.

2012.05.04. 21:25

 

Ma sem -ahogy tegnap s tegnapelőtt- sikerült felkelnem ötkor, úgyhogy lehet többé meg sem kísérelem ezt a mutatványt. De ma sem, ahogy tegnap sőt előtte,nem várattam meg a sofőrt, mert elkészültem időben.

Ez a hét, teljesen összevisszára sikerült, hiszen a nappali kórház megszokott, jól bejáratott heti rendjét egy az egyben felrúgta a szerdára eső "hétfő", így a péntek vizit nélküli nappá avanzsált, tehát azon nyomban a zenés tornával kezdtünk.
Zsófi -a jelenleg egy szem gyógytornász- tartotta ezt, aztán nekem 11-ig volt időm a kezeléseket megtenni -elektro, Orsinál, jobb lábfejem és bal csípőm- majd akkor spec bokarorna. Melyre hárman vagyunk kötelező részvételre kiírva, mégis 12-en ültük körbe a tornaszőnyegeket, tehát népszerű móka ez.
Egymás mellé kerültünk -István és én-, akik a legstabilabban állnánk talán, ha tudnánk, ezzel szemben mi ketten vagyunk a legbillegálisabbak, de pláne még a tornamatracon, úgyhogy mikor a feladat az volt, hogy álljunk fel, nos, Zsófi megmentésünk érdekében közénk állt s mind a cirka 46 kilójával tartott minket a két oldalán, amint szorongattuk a kezeit... értékeltem nagyon... féllábon állni, meg össze- meg kifordítani a lábfejeket... tényleg jó móka! :))) De pláne, mikor biztonságban visszaevickélhettem a székemhez.
Aztán már csak ebéd és víz volt hátra. Ilka megint felvitt, pedig most időm lett volna felakrobatázni magam, de Ő is odaigyekezett, így hamar fenn voltam. Megebédeltünk, majd még egy kávéra is bőven volt időnk, aztán komótosan átöltöztünk és bebattyogtunk a vízhez.


/Ehun e/

Van egy tábla az úszómester asztalánál a falon, melyen fel van írva, hogy a medence mélysége 120 cm, a víz hőfoka pedig 30°. Ez utóbbi krétával írott szám, tehát ezt az aktuális mérések alapján változtatják. Nos, amikor ma bementünk, hátnem tűnt annyinak, de sebaj.
Pontosan egy órát voltam benn a vízben, így annyira elfáradtam, hogy ihaj. Viszont nem fájt semmim.
Nem úgy most, reggelre -merthogy már szombat van! Háhá!!
Asszem, éppen ideje a pihenésnek. Hétfőn új hét kezdődik, már nem megcserélt napokkal. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr618243370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása