Azt is mondhatnám, hogy zenema, de ez annál több. Vagy kevesebb.
Mindenképpen másik lépték, mert ebbe is beleszivárog az elmebeteg, narancsgőzös, viktoriánus, nagyonmagyarkodó -tehát nácikkal megspékelt- vircsaft.

Miről is van szó?
Hát ERRŐL, ni..
S konkrétan belőle ezen területről:

"
Műsorkvóták

A jelentős befolyásoló erővel rendelkező médiaszolgáltatókra kirótt hírszolgáltatási kötelezettségen felül a törvény egyéb műsorkvótákat is előír a rádiók és televíziók számára. A kereskedelmi televíziók műsorának több mint felét európai, több mint harmadát magyar műveknek kell kiteniük. A közszolgálati televíziók műsorában az európai művek aránya 60 százalék feletti, a magyar művek aránya 50 százalék feletti kell legyen. Előírja a törvény az öt évnél nem régebbi műsorok minimális arányát is. A zenei jellegű rádióadások műsoridejének legalább 35 százalékában magyar műveket kell sugározni. Ezeknek minimum egynegyede öt évnél nem régebbi zenemű illetve hangfelvétel kell legyen. A reklámok időtartama a kereskedelmi televíziókban nem lehet több óránként tizenkét percnél; a közszolgálati adók maximális reklámkvótája óránként nyolc perc."

/Idézet innen e/

Mert ugye, a kezdeményezés, az alapötlet jó. Nagyon is jó, annak idején én támogattam ezt, hiszen alapvetően igenis -legalább a közszolgálati médiában- tegyük már meg, hogy magyar zene szóljon. Ez volt az egyetlen, amit hümmögve ugyan, nehezen beismerve igazukat, de javukra írtam. (Pedig volt idő, míg foggal-körömmel akartam összeszedegetni a pozitívumokat, amiket ez a beteg autoriter viktoriánus rezsim tesz, mert gondoltam, hátha én vagyok a vasalódeszka s tévedtem -nem ez lenne az első- ezek mégse idióták, haszonleső seggek, hataloméhes Napóleon-komplexusos önjelölt vezírrel, hanem szimpla politikusok, olyan eszközökkel amilyenekkel, de a hazám javára tesznek.De lám, lószart. Lottóznom kellene, s én is itt hagyhatnám* ezt a szarrá lopott, naranccsal tönkretett, valaha szép hazát...)
És most -illetve persze nem most, csak számomra most esett le- kiderült, hogy oh, dehogy, ezek bizony pont olyan idióták, ahogy azt bő 20 éve tudom.




Mert ugye, nem az szerepel a törvény szövegében -ami elvárható s normális lenne-, hogy magyar előadóktól származó anyag kell x százalékban megjelenjen, hanem az, hogy magyar szövegű anyag legyen.az. Így gyakorlatilag kizártak egy rakás előadót a megjelenés lehetőségéből, mert a nagyonmagyarkodás megint nyert. Ostoba fajankók, mi meg szívunk mint a  torkosborz. Mondom én, mert én buta vagyok. Ezzel szemben meg a The Carbonfools tette amit az okos, agilis, magasan kormány_felettien értelmes emberekhez méltó, összehozták ezt:



És nem nyomják ezerrel -ahogy azt a KULTURFITNESZ-ben hallottam-,mert ez annyi, amennyi, nem több, egy fricska, nem egy önálló szám, s ebben benne van amit mondani akarnak.

Aki érti, enélkül is tán. Aki meg nem, az vegye már le a narancsos szemüvegét és másszon ki a viktorseggből, mert mind belehalunk ebbe! 



/Fehér Balázs ehun lakik mostan e/

Fehér Balázs amúgy is megér egy hosszas hümmöt, s ezzel ő maga is tisztában van. Oly annyira, hogy nem átall szomorú répának öltözni néha...

* Persze nem hagynám itt. Tegnap kaptam hírt arról,
hogy Dél-Koreában mi a rokkantellátás rendje. Nos... szóval, nem hagynám itt... bár, Írországban kinéztem egy házat a semmi közepén, remetének jó lenne ott lenni... de nem. Mert a fontos embereim fele itt van eltemetve, ez ilyen egyszerű.


A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr868242810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2013.04.03. 15:35:28

és a Dankó rádió műsorában hogy' tartják be az előírt arányt?

265594 2013.04.03. 16:38:58

Tudom én? Gondolom, pontosan.... :D Nem? A Mária rádióban ellenben ihaj... jut eszembe, mert Esztergom környékén nem találom a Petőfit, ott feszt ez erőszakoskodik a telefonomba bele minden frekvencián...
süti beállítások módosítása