Reklámozom, reklámozom s néha akad is aki kedvet érez a kiállítás nézéshez s hajlandó elkísérni. Illetve nyakába veszi a nekem való segítés ódiumát, mert nem véletlenül ingyenes a belépő nekem, mint súlyos mozgáskorlátozottnak -hogy maradjak a  hivatalos terminusnál-, s egy kísérőmnek.

Most Saci, Egerből ajánlotta fel, hogy megnézhetem a fenti című, a(z) MNG-ban látogatható kiállítást.
Mikor kiderült az ötlet azonnal vettem a telefont és hívtam a Galériát, mert persze lányos zavaromban a honlapon nem találtam az infót, hogy ide is érvényes-e a kedvezményem, de naná -bár nyilván nem rengetegen élünk ezzel, hiszen aki felvette a telefont, elsőre nem tudta megmondani, de kinyomozta nekem-, így nyugodtan beszéltük meg az időpontot, s ma mentünk is.
Reggel az évszaknak megfelelően, magas nyakú pulcsiban, sállal, bőrkabátban indultam neki e május végi kiruccanásnak, és még így is majd odafagytam a buszmegállóhoz. Ahogy szoktam, rádiót hallgattam az úton, s erre majd vissza is térek, de most a kultúráé a terep.
Saci várt a pályaudvaron, s villamosoztunk is a Batthyányi-ig, ahonnan aztán vissza is kellette mennünk a Clark-ig, hogy átszálljunk a 16-os buszra, mely felvitt a célhoz.
Mondtam már, hogy utálom a macskakövet? Az egyik legidegtépőbb cucc amin csak mankókkal menni lehetséges... de megküzdöttem vele, csak így igen kevéssé tudtam legeltetni szemem az onnan nyíló gyönyörűséges kilátáson, de ez még hagyján, legalább lefotózhattam volna, ám ez is elmaradt, hiszen örültem, hogy átevickélek a biztonságos talajig...

Azt az előzetes felmérésem alatt elfelejtettem megkérdezni, hogy kerekesszék van-e a múzeumban, ahogy a Nemzetiben, a Szépművészetiben vagy az Iparművészetiben, mert egy ilyen komótos tárlat nézegetés anélkül igen macerás, de bízva a legjobbakban nekiindultam.
Készségesek voltak, gond nélkül megkaptuk a belépőt, sőt a széket is majd egy kedves alkalmazott el is tolt a tárlatig, mert az egy másik épületben, az emeleten volt, így zegzugos folyosókon, lifttel -érintve egy kamarakoncertet- jutottunk a célhoz. (Hülyén hangzik, tudom, de meg kéne nézni az egészet. Nyilván nem menne egy nap alatt, de csak meg kellene próbálni, na.)
Egy AJÁNLÓ, ahol megnézhető néhány kép a kiállítottak közül.
Egyik, amely nagyon tetszett, ez:



/EZ INNEN, NI/



/EZ MEG EMINNEN, E/


A számomra leglenyűgözőbb, amolyan állok -na jó, ülök- előtte és bámulok, az  egy olyan pofon egyszerű ötlet, ami valószínűleg csak a zsenialitással legyeskedőnek jut eszébe s szintén valószínűleg csak a zseni maga aki meg is valósítja.
Íme egy a sorozatból:



CZIGÁNY ÁKOS ÜRES OLDALAIRÓL EGY CIKK

És volt amin kiakadtunk, de összességében nagyon-nagyon jó kis tárlat volt. Ahogy mondtam az elején, sok-sok hátralékom van még ott,valahogy csak el kéne jutni még.

Hazafelé a Deákig kaptam kíséretet, ahol is tulajdonképpen erőszakkal kellett Sacit leválasztanom magamról, mert onnan már egyedül is biztonsággal eljutottam Kelenföldre, ahonnan a buszom indult haza.
Még egy padon ültem majd egy órát, így megint rengeteg időm volt Petőfithallgatni s végre ráakadtam egy hetek óta üldözött számra, aminek csak a ritmusa és egy részlet a szövegéből ragadt meg okos kis fejemben, de ennyi infóval persze nem találtam meg, úgyhogy most gyorsan lejegyzeteltem, s íme:




Amorf Lovagok: Napséta. Itt a Honvéd Férfikar közreműködésével, melynek ma volt a bemutatója, Buda Marci elmondása alapján.
És megint volt egy, amit ámulva hallgattam, de ennél sem jutott eszembe, hogy felírjam mi is ez, úgyhogy jó esély volt rá, hogy megint hetekig tartó nyomozás lesz belőle, de az ehhez tartozó töredékinformációk elégnek bizonyultak, s szintén mai debütálással meg is van a szám.



Mindig is szerettem a magyar zenét, a mai_fiatalok meg pláne jól nyomják!
Jó nap volt ez!
Köszönöm Saci!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr1008242876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2013.05.27. 08:07:28

tényleg jó az amorf lovagok és a kerekes band föltett számai. köszönöm a dolgozó nép nevében, hogy idehoztad őket. :))

265594 2013.05.27. 17:05:02

Igazán nincs mit! Számomra volt öröm ez! :)
süti beállítások módosítása