Ebben a pillanatban bontottam fel a levelet, melyben a minielnök megköszöni nekem, hogy aláírtam a rezsicsökkentő ívet.
A véleményem erről ITT olvasható.
Arról pedig aki a nevemben vitte be a hamisítványát a listára az, hogy igazán megtisztelő, hogy magát nem tekinti embernek, ellenben engem igen, sőt, annyira embernek, hogy a királya mosolyát szélesítve identitásomat ellopni kívánva -s magát nem vállalva- erősítené ezt az újabb országrontó-gazdagmentő szarkupacot, szóval róla meg az, hogy sajnálom. Szimplán sajnálom, és ismétlem, megtisztelő, hogy engem tart olyannak, akit nem lehet kihagyni, mert hozzá képest -akit eszerint a nullával egyenlőnek tart- vagyok valaki.
Köszönöm.


/Zanza igaz innen e/

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr848242902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása