Kisebb

2013.12.03. 19:02

Kisebb lett. Ez is meg az is, és én csak nézek. 

Néhány éve turkálóból öltözködöm. Rá kellett szánnom magam, mert bennem régről az a szag élt, melytől nemhogy a vásárlástól, de az élettől is elment a kedvem, így sokáig be sem mentem ilyen helyre. Aztán a szükség rávitt, hogy ha mondjuk pulcsit akarok magamnak, akkor vagy ott veszek, vagy nem veszek, tehát próbát tettem, s találtam egy helyet, amit nagyon szeretek is már. Persze több olyan is volt, amihez nem kötnek jó impulzusok, sőt, azzal az összetéveszthetetlen szaggal is volt cseresznyém összetalálkozni (tán naftalin???? vagy mi a retek...).
Szóval, néhány hete is jártam a kedvenc turimban (a 49. villamos Deák téri végállomásától épp egy nekem maxon futó séta visszafelé a sínek mentén... vidéki vagyok, na és nemtom melyik az az út...), és vettem egy gyönyörű, kivizöld, vastag, meleg, oldalt díszcipzáros pulcsit. 
Egyszer volt rajtam, imádtam.
Aztán kimostam.

S lett a kivizöld, remek, édesen puhameleg XXL méretű pulcsimból egy kivizöld, remek, valószerűtlenül édesen tömöttmeleg bébipulóver. Maximum ovislányka méretű.



Bakker.

Ám a cipőmizériám is folytatódott, mert két hete, mikor Tanár úrnál voltam extrakontrollon, utána rohanvást cipészbácsinál jelenésem, ahol is leadtam  4 centivel megemelt talpú cipőm és a nemmegemelt talpú papucsom, hogy tegye azokat nekem használhatóvá mielőbb.
Mára pedig elkészült!



Nem forgattam be a képeket, így ez van. :)
De a lényeg, a baloldali pár még az LBT Bt. által az OORI-ban megemelt talpú darab, a jobboldali pedig a most reparált, már "csak" háromcentis különbséggel bíró pár.




S a papucsom.
Illetve a papucsaim. Hiszen két párral kellett vennem, mert így, a magasítással, már meglehetősen billegális lenne a tartásom tekintve a két és fél számnyi méretkülönbséget a lábfejeim között (bal 38, jjobb 35,5), de ebből a fajtából nem volt jó az ennek megfelelő, így 39-es és 37-es a papucsom, ráadásul a kisebb alatt van most már három plusz centinyi talpvastagság. 
Hazajöttem ma, miután átvettem ezeket (ismét megjegyzem, OEP benyalhat, a cipő maga egy húszas -melyen van 90% támogatás-, a magasítás /centi 1.000-1.700 HUF -cipésztől függően-, levétel szintén, s ezt nem támogatja az imént említett s akcióra hívott pénztár...)
Szóval hazajöttem, lefotóztam iket majd belebújtam.
Előbb a papucsban járkáltam... hehe... ill HÖHÖ...
Aztán átvettem a cipőmet és azóta is rajtam van.... és...és nem fáj a csípőm!!!!
Illetve nem annyira... lehet, hogy jobb lesz?

Tehát a pulcsim kisebb lett...hüpp... a cipőm is, de a  papucsom nagyobb!! Háhá!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr448242956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

14479 2013.12.03. 22:37:33

Azt hiszem, a gyapjúnak az az egyik legjellemzőbb tulajdonsága, hogy meleg vízben összemegy. :) Jó, hogy itt vagy! Ha hívő lennék, imádkoznék érted. Ateistaként "csak" örülök.

265594 2013.12.04. 12:37:30

:) Köszönöm. Nagyon. :) Ami a pulcsit illeti, szerintem kevertszálas, ez van a címkén is, de az önmagában nem sokat jelent, tudom, de tapintásra is annak tűnt, de gondolom, az arány miatt a szárítót nem bírta. (Mosni 30 fokon mostam és kímélőn, tehát ez oké, csak a továbbiak...) No meg még nem vagyok perfekt ezzel a szárítóval, pedig már bő egy éve egymáshoz tartozunk... nem baj, majdcsak összeszokunk.

179584 2013.12.06. 08:19:38

Bizony, a szárító egy ördögtöl való találmány, nem is használom. Igaz, a házban a mosóhelyiség mellett van szárító-szoba is, ahol langymeleg levegöt fúj a masina.

265594 2013.12.06. 09:42:28

Nos, nem értünk egyet. :) 20 évig volt egy külön szárítógépem,mely légkivezetéses rendszerben működött, időállítóval és hőfokszabályzóval, az maga a tökély volt. Gyönyörűek, puhák, élénkek voltak a ruhák. Az egy szuperszónikus darab volt (Candy, olyan kezdetleges, hogy már képet sem találtam róla.) Aztán mikor ez tönkrement, lett egy Whirlpool, (http://www.szoratker.hu/sites/default/files/imagecache/product_full/images/whirlpool_szaritogep_awz_3303_0.jpg)ez már nem volt olyan hiperszuper, de jól kijöttünk. S most, egy éve, mikor lakásba költöztem, már nem fért el a külön ketyere, muszáj volt mosó-szárítót venni (lusta vagyok, s hely sincs, azon kívül egy rokkantnak akár hely is lehetne......), s az első okán,Candy Alise-t vettünk (http://content.aolstatic.net/ProductImages/rvLarge/GO4W464_WH_WasherDryer_FR_L.jpg) Ez jó. De nem lehet finombeállítani, mint az előző kettőt, pedig ez okos, azok meg buták voltak. Tehát hozzá kell idomulnom.
süti beállítások módosítása