TEPrev - 18 - meló!!!!

2014.05.26. 10:35

Ide is beteszem:

A tegnap délutáni jegyzetem folytatása:

'Még ma, ott. kinn ültömben készítettem három fotót a másik irányból is.

Az érdekes és remek, és nagyon rám jellemző, amit e kapcsán véghezvittem. Éspedig az, hogy délután nekiindultam, a délelőtt magamévá tett kerekesszékkel, egy zacsi –a szomszéd nénitől kapott- cseresznyével, a telefonommal és egy adag nagyirejtvénnyel a park másik oldalának.

Persze, hogy hajtani is tudjam a széket, a rejtvény mellém került, a telefon be a szatyorba a cseresznye mellé, ez az egész pakk a térdeim közé s hajts! Ki is mentem, egy nyugis árnyékos rész, három naccerű fotóval…. s amint készítettem őket, éreztem, mintha valami nedves lenne… Ja, a cseresznye frissen mosott állapotú volt, s én okos, amint a telót melléraktam, naná az átment kétéltűbe.

Ott még szétszedtem és komótosan megettem a gyümölcsöt, fejtettem néhány skandit –meghökkenve tapasztaltam, hogy mikor felnéztem az addigi nulla létszám helyébe öt macska terpeszkedett a közvetlen közelemben…-, majd cseperegni kezdett az eső, így bejöttem a szobába. Itt tovább szárítgattam a telót, aztán egyszer bekapcsoltam… működött, Hármaska két üzit hagyott, így felhívtam, de még beszélgetés alatt megszakadt s azóta nem tudok életet lehelni a készülékbe… A net stick pedig jelszót kér folyton… ez új s így most egy tök új helyen, egyetlen fillér nélkül, telefontalanul s a hálóról száműzve, azt hiszem ismét Tom Hanks nyomát követem, bár ez nem Forrest Gump, hanem a FedExCsóka formája… bakker…

Ugyan megvan a szoba telefonszáma, ahol elérhetne aki nagyon akar, de ezt az infót már nem tudtam átadni senkinek. Jajnekem….

"

A net most talán kicsit nyögvenyelősen megy, a szoba telszáma pedig:

+36 xxxxxxxxxxxxxxxxxx (töröltem *05.27.) (ez a 2. szoba telszáma, szerdán költözöm át az 1-be, mert az az egyetlen, ahol fürdőszoba is van és nem kerül naponta ~3.000 HUF-ba, tehát ez a szám, szerdáig él nekem csak, utána törlöm, vagy átírom...)

Ha valaki erre jár, nagyon nagy szükségem lenne egy használt telefonra, kölcsönbe, mert így senkit nem tudok elérni és a héten a mopedem vagy a kerekesszékem is utánam kellene hozni!

Ja, mára már nincs Xarelto-m ls itt nem adnak semmit. Hogy most mi lesz, azt nem tudom.
---------------

A mai folytatás pedig: 
Reggel összeismerkedtem a főnővérrel itt és mondtam neki is a Xarelto- (vérhígító) problémát, mire Ő egy megjegyzés:
- Mindig ezt csinálják... majd!! Persze... majd megbeszéljük... -és cirka 3 perc alatt elrendezte nekem, hogy este már kapjak CLEXANE-t, 
Hiába, na a főnővér egy agilis létforma.

Reggel fél 8-ra kellett mennem az első gyógytornámra, ahol egyben össze is ismerkedtünk Cilivel, a gyógytornászommal, persze mese a mi történt-ről, felmérés a mozgástartományokról stb., aztán adj  neki, olyan torna, hogy a falattaamásikat... :)
Utána -Cili intézte el nekem- 9-re mentem ergoterápiára, ahol az ismerkedés után háromszor kikaptam, majd végre egyszer nyertem memóriakártyában.

Ma még egykor lesz fizioterápia, ahol a vállamra kapok elektromos kezelést és ultrahangot,  Szóval, beindult a dolog, azt hiszem.

..................

Volt ultrahang kezelésem, a vállamra kaptam, jól összedzsuvázott a néni, de reméljük jót tesz az életunt tagjaimnak majd.
S kis pihi után jött Cili és megsétáltattam a könyökmankóimat! Kicsit jobban riszálom a tyoptyóm, mint az normális lenne, úgyhogy ezt korrigálni kell, de amúgy innentől kétmankós vagyok. 

Most jut eszembe! Ma tipródom itt fel és alá, de nem kellett bevennem fájcsi-t, és nem mert elfelejtettem, hanem mert nem fájok!

Háhááá!!! Asszem lassan kimondhatom: ez sikerült.
"
Megint!" Ha már tomhanks üldöz engem... ugye... Forrest Gump és most már Számkivetett is... nekem WILSON helyett barim van...
......
+
Dömösiek dicsérete
Van itt, az intézetben egy segédápoló, aki -mióta én itt vagyok- ma dolgozik először, tehát eddig csak hallottam róla.
A_FERI.
Mindenki, de komolyan mindenki őt keresi s találja meg, ha bármi nyűge van, s most  persze én is ezt tettem.
Gondoltam, mint megbízható alkalmazott -és elszaladni nem tud, hisz itt dolgozik- vigye el a bankkártyámat, megadom a PIN-kódot -amit megnyugtatásul közöltem, megváltoztatok majd- és ha hazamegy innen -Dömösre!!!!- egy bármilyen automatából vegyen ki nekem pénzt, másnap pedig behozza nekem. 
No. Aszittem. 
Közölte, hogy ez bizalmi kérdés, megtisztelő, hogy rá bíznám, de nem él ezzel, ellenben ...és most figyi!!!... bevisz a saját autójával Visegrádra, vegyek le magamnak pénzt és visszahoz.
????????????????????????
:)))))))))))))))))))))))

Most az imént, sort is kerítettünk erre a mutatványra, ami friss mankólépéssel és ma kéthetes revíziós TEP-pel meglehetősen bátor dolog volt, de mint kiderült, sokkal inkább önbizalom növelésként működött.
Éppen bezárt már a büfé itt, mire visszaértünk, de holnap megyek és iszom egy kávét és eszem egy sütit ennek örömére!

Az úton -mely kétszer néhány kilométer összesen volt- beszélgettünk, s kiderült, Papáékat, Aput is személyesen ismeri -ráadásul egy utcában lakik Papáék házával-, sőt, Panni mamát -aki rám picilány koromban ovi helyett Dömösön vigyázott, míg Anyuék dolgoztak-is, tehát mintegy földik vagyunk. 40 éve él ott, Pilismarótról házasodott a faluba.
Én soha nem szoktam eü személyzetnek jattolni, pláne nem előre megkenni, de most azt gondoltam -s gondolom folyamatosan is-, hogy ez nagyon nem fér bele a munkaköri leírásába, tehát ezért -ha meg kell magyarázni, akkor az üzemanyag költség miatt minimum- jogos, és elvárt és elvárható ha fizetek. 
Nos, utálom ezt a toszogatást, zsebbeezrestésáldjamegazég miegymást, de esküszöm mindent megpróbáltam, Feri... vagyis e fogalom, hisz itt ő A_FERI nem fogadott el egy vasat sem.
Azt   mondta, csak nem képzelem és különben is, földik vagyunk, gyógyuljak meg és kész!

Szóval, dömösiek rulez!
A_FERI karmája szépen, hacsaknem már teljesen kerekedik kifele!
Köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr278243084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása