Insomnia

2007.09.02. 10:37

Jöttem.
Láttam.

Győznék...
De azt hiszem, már nem győzöm.

Ma megint nem aludtam. Talán összesen egy félórát. Reggel hatkor keltem fel, mert nem bírtam tovább úgy csinálni, mintha...
Insomnia. (Höhö... nem rólam, de ez épp oly' hangulatú film, mint ami most engem ural...)

Én egyszer játszottam ezt 6 héten át. Nem sok hiányzott, hogy rámenjek, de más is "segített" akkor, s mégsem győztek le. De most úgy érzem, hogy sokkal gyengébb vagyok, mint akkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr53155216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása