Spanyolcsizma

2010.06.05. 18:45

Tudtak valamit már a középkoriak is, legalábbis aljasságból, hatékonyságból mindenképpen.

No és persze miriádnyi dologban még sokkal többet, mint én valaha is fogok tudni, de most az inkvizíció, azon belül is a kínzás, kínvallatás, egészen pontosan pedig az egyik eszköz, a spanyolcsizma magasztalását vagyok kénytelen megtenni.
Hogy nem szép eszköz? Hogy nem humánus? Hogy magasról tesz olyan -akkoriban nem is létező- dolgokra, mint például emberi jog? Hát, kérem, ja. De a maga nemében azért azt meg kell hagyni, hogy nagyon is célravezető eszköz. Ugye?

Én azt hittem, valóban csizma alakú és valami mütymüttyel veszik azt rá, hogy egyre kisebb, szorosabb legyen. Mert az azért megvolt, hogy a lényeg az, hogy kisebb legyen a térfogat, mint a benne lévő végtag, így kényszerítve szerencsétlent, hogy kínjában kibökje amit el akart hallgatni a tekintetes bíróság elől. Sőt, egyre kisebb és kisebb, ahogy tagad a gaz vádlott.
Ami után -mivel bevallotta amit tett, így kiderült, aminek ki kellett derülnie-, mondjuk tűzbe vetették, remekbeszabott vásári mulatsággal egybekötött nyilvános kivégzés folytán; ám ha meg nem vallott, akkor azért ítélték el, s ugyancsak mondjuk tűzbe vetették, remekbeszabott vásári mulatsággal egybekötött nyilvános kivégzés folytán, és még akkor el is kárhozott a szerencsétlen, s kénytelen volt (vagyis akkor ez nem is múltidő? mert még most is ott dekkol?? ehhhh... ezért nem lennék én jó teológusnak sem, hiszen feszt jár az a nem is létező eszem... jajjajjjj...) a pokolban égve az idők végezetéig senyvedni.
Most megnéztem, s lám, nem is igazi csizma a spanyolcsizma. Lespórolták a fejrészét. Nos, így sem lehetett sokkal kényelmesebb...
Többfélét is találtam, egyik sem nyerte el a tetszésem, és szinte látom magam előtt az alkotóját, aki kezeit dörzsölve fejlesztette tökélyre ezt az eszközt, hogy minél kisebb erő kifejtésével minél nagyobb hatást lehessen gyakorolni az arra rászolgált vádlottra.
Brrr....




/Innen szedtem/

És hogy miért mélázom én most ezen de ennyire nagyon? Hát, nem titok, de még csak nem is rejtély. Iszonyú ügyesen teljesítettem küldetésem az OORI-ban, s 3 hét helyett 2 alatt csinosra apasztottam (na jó, nem is én, én csak hagytam magam, de akkor is) édes, okos, szép, de buci nyomorult lábam a kezeléssel. Aminek végén kaptam horribilis összegért, egy pár zoknit, vagyis pontosabban kompressziós harisnyát, melynek az a dolga, hogy a napközben a járás során használt ozmok, az amúgy összeszorított rostok közül kidolgozzák az időközben felgyülemleni készülő fehérjét. Hát, én ma először, felvettem ezt.
Olyan szűk, hogy ihaj. De gondoltam, nagy kaland, a bandázs se volt semmi, ezzel is boldogulok, no meg mit nekem egy harisnya, mikor egy busz nem bírt el velem! Cö.
Aha. Csakhogy nekem gyurma lábam van, mármint nem alakítható, csak olyan, mintha egy gyurmafigura lábszárát az alkotója két marokkal megnyomorgatta volna, s így hagyta volna megszáradni. Vagyis nem egészen láb alakú. Hö. (Hangsúlyozom, szép és okos, ügyes és tartós, ráadásul imádom, mert az enyém, és nem kell esténként a sarokba támasztanom... hiszen erre is megvolt az esély....:)
Úgyhogy ez a nyomorult harisnya, éppen ott végződik, ahol a legnagyobb flikk-flakk van a lábam érdekes alakjában és ezért úgy nyomja a harisnyának nevezett förtelem, hogy jaj... Kínomban rájöttem, hogy ez nem is gyógyászati segéd-, hanem a fent nevezett vallatóeszköz. Órák óta ez jár az eszemben, no és az, hogy felvenni még csak csak, mert van hozzá egy neylon papucsszerű cucc, ami segít felcsusszantani ezt a förmedvényt a lábamra, de levenni ugyan hogy fogom???
De a folyón akkor megyünk át, ha ott van, addig meg nem szenvedünk a fuldoklástól, ugye... vagy valami ilyesmi ez az egész, de a lábam állapotá végett most maradék eszem se nagyon akar működni...

Mellesleg, olvasható alakú lábam, így, ezzel a kellemes izével -mely tudom, iszonyú hasznos, meg minden- még határozottabb formát öltött.


/Ez nem az én x lábam, na/

Ráadásul az enyém, inkább 'Y', pláne, hogy a jobb, mármint a rosszabb, csak az amelyik a jobb oldalon nőtt, sokkal kacskaringósabb, mint a bal, azaz a jobb, vagyis az amelyik a bal oldalon nőtt.

Bevallom! Bármit bevallok, csak valaki szedje már le a lábamról ezt a cuccot!! (Ebben legalább tüskék nincsenek. Vagy legalábbis mikor felvettem, nem láttam benne, de most már erősen élek a gyanúperrel, hogy csak nem jól figyeltem meg, mert mintha már olyasmit is éreznék. Jajjajjjjjj.....)

És ezt életem végéig, vagyis még uszkve 50 évig, minden áldott nap hordanom kell????? Na ne!!! Vagy valaki adjon olyat, ami nem szorítja ki a szuszt is azon az egy ponton!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr874157571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása