Általában azt hiszem, bírom a szeszt. ... ez most más mint az átlag?<P>Hmmm...</P> <P>Tetszik? (Hi-hi!:)</P> <P>Nem elég, hogy megvezethető vagyok, még bírom is ezt. Tessék... ennyire egy nulla vagyok... (:), reggel írta, hogy jön, én nem hittem, nem vártam, aztán mégis jött egy kávéra.</P> <P>Aztán, mikor láttam, hogy készül indulni, kérdeztem, hogy most akkor az jön, hogy "Szia!"? Erre Ő, hogy nem, azt akarta megkérdezni, nincs-e valami alkohol itthon...</P> <P>Hmmm... (Tudta a választ, ennyire nem idegen errefelé...:)</P> <P>Nekiestünk 1 üveg Unicum NEXT-nek. Ő nem szereti, én viszont nagyon... bár, kevés az az alkohol, amit én szeretek (Tokaji, Tramini, NEXT), de ez köztük van... és azt is tudja, hogy egyedül nem iszom.</P> <P>Úgyhogy megittunk majdnem egy fél üveggel... és a kedvem most ennek megfelelően alakult. Ezt-azt meg is tárgyaltunk (pl. ügynök-téma, kampány, Demszky...).</P> <P>Most meg vigyorgok... pedig nem sokat ittam. (De az jó volt.:)</P> <P>--------------------------------------</P> <P>Közben meg tudom, hogy ez az alaphelyzeten nem változtat... csak "életben tart" (még).</P> <P>-------------------------------------</P> <P>(Hmmm... nem illik ilyet csinálni... de a folytatás: <A href="http://talema.blogter.hu/?post_id=14986">http://talema.blogter.hu/?post_id=14986</A></P> <P>Bocsi...:)</P>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr821596880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása