A vita

2006.04.06. 08:52

Ami nekem lejött ebből tegnap.<P>Nem olvastam még semmilyen értékelést, itt a blognak az ő terén se néztem körül ez ügyben s ezt tudatosan tettem. Előbb leírom ami nekem, nemnormi, rokinyugdíjas, alapvetően liberális gondolkodású túlélőnek lejött.</P> <P>Nagyon röviden összefoglalva: Gyurcsány simán lejátszotta Orbánt. </P> <P>Ha csak a stílust, a gesztusokat tekintem, akkor egyértelműen, ha meg az adott kérdésekre tett azonnali válaszokat, azok kerek egységgé fogalmazását, valahogy látszott, hogy Gyurcsán otthon van a dolgokban, a konkrét dolgokban, míg Orbán valahogy a felszínen matat, nem bír elszakadni néhány számára fontos, kiemelten kezelendő témától. Ami nem baj, hisz bizony néhány dolog előrébb áll a fontossági sorrendben, mint a többi... de kérem, minden kérdésre majd ugyanazt a szöveget nyomni, csak éppen másik ruhát húzni rá... Az meg tisztán látszott, hogy az utolsó 3 percben Orbán egy jóelőre megírt sablon szöveget nyomott, ami ugyan természetesen a vitához kapcsolódott, de csak annyiban, amennyiben "madártávlatból" látszik az egész dolog.  (Mi szajkók azonnal felismerjük egymást... a köztünk lévő társadalmi, jövedelmi, hitbéli szakadékok ellenére is...)</P> <P>Ma is megnézem este az okosítást. Én nem tartozom a bizonytalanok közé, soha nem is voltam az, soso semmilyen témában. (...volt az életemben 3 hónap míg magamról sem tudtam, tehát az nem számít bele az ilyetén történelembe...:) Engem nem kell meggyőzni, legföljebb erősíthető az elképzelésem, pontosabb határvonalak rajzolódhatnak ki ettől.</P> <P>De nagyon is kíváncsi vagyok.</P>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr651596829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása