...és most akkor még nyilvánosságra is hozom... Hát, nem ismerem jól magam?<P>Ma megkaptam az új kártyámat, mert ugye a régi lejárt. </P> <P>Azt már 2 éve megtanultam, hogy nem lehet ennyivel megelégedve elindulni rögtön (már ha visznek:) vásárolni, mert amíg nincs aktiválva, addig bizony nem érvényes (hmmm...), hiába van a mögötte lévő számlán a pénzem. Akkor bírtam elindulni szokásos heti bevásárlásomra (még Gáborral, de már akkor is jött velünk Bécike), csurig is pakoltuk a <EM>legszükségesebb</EM> dolgokkal a kocsit, aztán a pénztárnál szembesültem a ténnyel, hogy biza, nem tudok fizetni... szerencsére kp volt nálam, tehát nem kellett ott maradnom, mondjuk felmosni...:)</P> <P>S most -immáron rutinosan- felhívtam a CIB24-et. Tavaly is így intéztem (ennyi maradt meg 10%-omban, de más nem is igen kell ehhez... szerencsére:), nagyon készségesek ott, elmondanak mindig, mindent, lépésről lépésre, nekem minimálagynak, nehogy valamit rosszul csináljak, nem jó adatot mondjak, nem jót billentyűzzek be... stb.</P> <P>Tényleg kedvesek mindig, ma is egy -a hangjából ítélve- fiatal csajszit fogtam ki, elmondta mit csináljak, megegyeztünk, hogy ha ez nincs, akkor az is jó... ('sosenincsenis' nálam a szerződés, de minden egyébbel szolgálhatok... még jó, hogy rajta van a kártyán; egyedül a személyes kódomra emléxem:)</P> <P>Aztán, kérdezte, hogy még mit is segíthet. ááááááááááááááááááá én hülyetyúk!</P> <P>ÉN HÜLYETYÚK!</P> <P>Erre magabiztosan azt mondtam: "Köszönöm, másra most nincs szükségem, csak a kártyámat akartam aktivizálni."</P> <P> </P> <P>Azon nyomban belém hasított, hogy össze-vissza beszélek. Aktivál-aktivizál. Jaj, nekem! Kora tanár úr, bocsi!</P> <P> </P> <P><STRONG>Aktivál:</STRONG> 1. <EM>ritk</EM> Ténylegesít 2. <EM>vegy</EM> Vmit vegyi reakcióra alkalmasabbá tesz.</P> <P><STRONG>Aktivizál:</STRONG> Munkára cselekvésre bír, serkent.</P> <P>(MÉK)</P> <P>Na, most mondja valaki, hogy nem vagyok egy hülyetyúk! Sőt! Még hírdetem is!</P>

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr311596817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása