Betűk

2007.07.30. 13:22

Nyomtatva!!
Ki hitte volna, hogy valaha odajutok, hogy külön felszólításra legyen szükségem a könyv -mint olyan- előszedéséhez.

Történt, hogy megint eljött a névnapom az évben. Ez így semmi különöset nem rejt magában, kérem, ez mással is megesik ugyebár. Fel is köszöntöttek, annak rendje s módja szerint, ámde Egyeske olyat merényelt ellenem, hogy csak na...
Úgy vezette elő a dolgot, hogy ő tudja, én régen milyen sokat olvastam, és azt is tudja, hogy mostanában a hálón jövök-megyek sőt, azt is tudja, hogy dvd-n szerzem meg a nekem fontos történeteket, film alakjában. Tehát, mindezzel tisztában van, most mégis azt kapom tőle, amit.

Egy könyvet.
De milyen könyvet!

(Megpróbálta megszerezni dvd-n, de sajna az nem ment, így maradt ennél a formátumnál... izé...)

És akkor átadta a gyönyörűséges ajándék zacsit, a benne megbújó könyvvel:








Nos, ez volt tegnap, úgy dél felé. Azóta kicsit több mint a feléig jutottam (egy hosszabb, 2-3 órás meditálás is belefért ebbe, mikor szembesültem a sárgabarackot magozó lánnyal való találkozás történetével... ez a fordulat nekem annyira meglepő volt, hogy nyugalmasan helyet kellett neki keresni agyam végtelen /de üres/ mezőin, s ez a hihetetlen mértékű koncentráció biza, alvásba csapott; majd folytattam az olvasást), ma pedig még nem tudtam újra nekiugrani, de majd most!
Csak annyira megfogott a történet, hogy dokumentálni akartam, mint ahogy azt is, hogy ezt a filmet is meg kell szereznem (különösen, mert Dustin Hoffman formálja meg benne Guiseppe Baldini alakját).


Okos, tájékozott ember is ajánlja jó szívvel ezt a könyvet . Érdekes olvasmány, nézd meg! A legkedvesebb részletem ebből a cikkből, Andriska István tollából:
"Nem vagyok róla meggyőződve, hogy az író feltétlenül valami elemi horderejű mondanivalót akart feltárni, számomra a Parfüm sokkal inkább a ponyvastílushoz képest, lényegesen magasan álló, kikapcsolódásra első osztályú, szórakoztató, élvezetes olvasmány. Ennek ellenére vagy talán szándékosan ebbe a csomagolásba rejtve azért a mű felvet néhány érdekes gondolatot."
Amit a cikkben hasonlóképp jelez, Nick Cave: És meglátá a szamár az Úrnak angyalát
számomra szintén megér némi nyugit, és visszatérést az olvasáshoz. Már meg is tettem a megfelelő lépéseket az ügyben: Egyeskét megkértem, hogy a már folyamatban lévő könyvrendeléseimhez csapják már hozzá ezt is a Békés könyvesbolban. Más dolgom nincs, mint türelmesen várni.
Az meg nagyon megy nekem.

Szóval, megyek olvasni.

07. 31. 10:22
Este kiolvastam. A vége legalább olyan horderejű fordulat, mint amilyen az első lány szagmintájának megszerzése. Elképesztő. Csak ezután nem 1-2 órát gondolkodtam, hanem egy teljes éjszakát aludtam át... :))

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr491596602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása