Takarítás

2007.10.30. 22:40

Néha azért még itt is kell.
És én úgy általában már boldogulok ezzel is. De most a gépet kell -megint- kitakarítani, s ehhez bizony nem értek.
Vagyis, néhány napra megszabadultok tőlem!
Lehet ujjongani vagy bánatosan könnyeket hullatni... kinek mi tetszik...

Hát, ismét eljött a pillanat, amikor megelégeltem, hogy még nálam is lassabb lett a gép.
Gyogyótornászomtól, Edittől kértem javaslatot, hogy kinek is szólhatnék aki orvosolná ezen bajomat. Természetesen nem hiába tettem ezt, kaptam is rögvest egy telefonszámot, amit azon nyomban hívtam is. (Némi közjáték azért volt, mert beírtam a telefonomba de azt elfelejtettem, hogy ki is az illető, aztán -mikor ezt már kinyomoztam- az esett ki, hogy beszéltünk-e már... Elhihetitek, nehéz az ember yányának a dolga agy nélkül...)

Tegnap délelőtt ki is jött, pikk-pakk megállapította, hogy ajjjajjjjjj... nincs mit tenni, nagytakarítani kell!
De az ugye nem egy délelőtti munka, tehát el kell vinnie a masinát s otthon, nyugodtan elvégezheti a műtétet.





Szóval, úgy tűnik, hogy vasárnap délutánig megszabadultatok tőlem.


Sírjatok, vagy örvendezzetek!


Visszajövök!




A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr61596566

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: beyblade-games.net 2019.04.28. 10:23:16

Keanu Reeves titokban rákkutatási alapítványt hozott létre egy gyerekkórházban - Na, mondom neked!

Trackback: beyblade-games.net 2019.04.28. 10:16:35

Mi hozhatja meg a javulást 2019-ben? - NFL HUNGARY

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása