Choose Life

2009.01.05. 17:23

Dittének.
De az apropó az enyém.


Nem először és biztosan nem is utoljára...
...ez járt az eszem helyén ma, szinte egész nap: "csúz lájf"
És persze ehhez Renton feje, amint benéz az autó szélvédőjén, ami előtt megtorpan a rohanás közben.
Ez, pontosan ez az arc:



Aztán írtam egy levelet Dittének, amiben elmeséltem egy ettől látszólag független történést, majd ő válaszolt is. Én pedig annyit küldtem arra, hogy "értem", ami igaz is, én vagyok a hülye, nem kezelem helyén a dolgokat, és értem én, hogy mit kéne tennem, de valamiért mégsem megy, vagy mi...
És felhívott. A szokásos nyavalygást félretéve -ami arról szólt, hogy tegyük már le, de nem, de igen..., szóval ez után- szóba került a "csúz lájf".
És kiderült, hogy ő nem látta ezt a filmet, s ez még úgy ahogy megbocsátható lenne, de az aztán végképp nem, hogy mikor én meglátogattam őket (izé... ez kicsinke eufeizmus, mert az igazság az, hogy ők befogadtak engem két hetes tenger- és írországnézős nyaralás folytán), nem vittem magammal ezt. Pedig egy rakásnyi másik filmet meg igen. De ezt meg nem? Hát hihetetlen!!!
Kicsit keresgéltem, és helyre került nálam végre a dolog.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/vmzaBvKzrZI&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/vmzaBvKzrZI&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Régen már elraktam ezt a filmet itt a padomon. Most sem igen tudok mást hozzátenni, mint amit akkor írtam: "
Ez Zsolti. ("Okos, humoros, beteges és néha egyszerűen öntudatlan:...")"

Most éppen így érzem magam, pedig nekem nincs közöm Renton problémáihoz.



De a választás előttem is nyitott.





/Utóbbi Renton innen van/

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr51596205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása