A szobám sarkában

2009.01.14. 15:27

Szám lettem űzve, ráadásul, minderre önszántamból vetemedtem.

Amivel nem is lenne baj, vagyis nincs is, csak számos kompromisszummal kell(ett) békét kötnöm. (Kompromisszummal lehet békét kötni? Kompomisszumot lehet, ugye? És nem a kompromisszummal vele, hanem ez meg amaz közt lehet asztat kötni... na, asszem az agyam maradékára ment már megint valami...) (Bár, ahogy most belegondolok, a ~ kötésével, magával kell békébe jönnöm, tehát nem is mondtam akkor zöldet, igaz? Ehhh.... hagyjuk...)
A lényeg, amit le akartam jegyezni az az, hogy egy ősöreg gépet, mely Diablo általi csatározások helyszínéül szolgált eredetileg, rávettem, hogy másszon hálót.
Némi segítség persze kellett a művelethez, hiszen nekem feszt azt mondta a görény, hogy "Egy kábel nincs bedugva" vagy valami ezzel egyenértékűt, ezért idehívtam Norbit, ki a gépeinket karjaiban tartja, ugye... Neki is ezt mondta, csakhogy Ő képes volt helyén értékelni ezt az információt, miszerint a világon semmi jelentősége, hisz mazzagmentesek  vagyunk, vagy mi... hehe...
Szóval, ez akkor tegnap rendbe is jött, a többi az én feladatom. Remekül boldogulok is ezzel meg azzal, csakhogy van, ami nem hajlandó azt csinálni, amit én szeretnék (újabb dolog, amitől pipulhatnék, de ez már inkább a legyintés felé sarkall, s mint azt már mondtam, nekem az nem túl jó, olyan, mikor a búgócsiga az utolsókat pörgi, már elfogadta, hogy el fog dőlni, de amíg csak lehet, még egyet, meg még egyet azért pörög...).
A sikereim:
- Be tudtam állítani az outlook-ot. Persze ez nem Microsoft Outlook, "csak" Outlook Express, de kezdek megbarátkozni vele, s a lényeg, én vettem rá, hogy tegye a dolgát. Ez nagy fegyvertény! (Nem röhögni! Tessen beleképzelni magát előbb agyam helyére, hol most a jégmező az úr, majd teljes terjedelmében!) Postafiókok, mappák, címek, ez az amaz...
- Nem szeretem az IE-t, és én egyedül, tudtam szerezni (nem röhög, újra, s egyre nyomatékosabban mondom, nem röhög!!!) Mozilla Firefox-ot.
- S azt bé tudtam állítani alapértelmezettként, ottan pedig a parkomat nyitólapként.

Amivel viszont nem boldogulok, az a játékok. A Startlapjátékok-on szeretek nagyon játszani, és a Jójáték-on Zuhatagozni; csakhogy ezekhez kell valami kütyü, amit mindig aszongya, hogy le kell töltenem. Ezt én meg is teszem, aztán halovány écám senincs, hogy a továbbiakban mit is kell tennem, vagyis itten vagyok Zuhatag, Azkend,
Around The World In 80 Days, Bricks, Sheriff Tripeaks vagy Jewel of Atlanta nélkül, hogy csak a legfontosabbakat említsem... 

Most tehát várnom kell, míg Norbi újra erre jár és leszedi a kinti gépről azz eredeti mappám, meg az ottani leveleket. És akkor bónuszként megkaphatja ezt a nemes feladatot is, hogy nekem lehetővé tegye a minden játékosok porig alázását az említett okosságokon. Addig meg itt osztom, amit csak oszthatok...

Mégis egy hátulütője van ennek. Itt kéznél van a csigaház. Senki nincs itt a valóságban, csakis a virtu-világban létezem, félő, hogy annyira elszakadok az élettől, hogy fel is oldódom odaát... vagy már ideát?




Csak én nem tudok így kuporogni és nem vagyok ilyen szép... a többi tán stimmel... 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr671596193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása