MEGTALÁLTAM!

2009.11.05. 12:06

Mostanában nem láttam, pedig egy ideig orrba-szájba ment a NAT GEO MUSIC-on. A névre meg marhára nem emlékeztem -naná, ha a mai jáccóklubbot is elfelejtettem....ehhhh... agy nélkül nem könnyű, na, plána, hogy mára műtétileg készültem elő...-, az előadóra sem, csak egy kép volt a fejemben kvázi indiánokról, meg fehér arcfestésről, saját meghökkről, már-már jó zenéről.



Furifickók.

És egy remix, ebből, hogy teljesebb legyen a palettám:



Semmit nem tudok róluk, sőt, lehet, hogy nem is nagyon érdekel, gyanítom, nem örök érték, amit letesznek az asztalra, de ez a cucc, nekem nagyon bejön. Hiszen, valljuk be, ha valami az én kopár jégmezőmön gyökeret ver, nos, az valamire biztosan hivatott.

Az RSJ!-re biztosan.  

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr271596042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása