Beteg vagyok

2009.12.19. 10:18

Tegnap fel sem bírtam kelni. Az ízületeim -amik amúgy sem 100asak- most még kevésébé működnek, a torkom pedig annyira fáj, hogy elmondani nem tudom.













/Kép innen, ni/


Tegnapelőtt kihívtam az ügyeletet, s a doktor úr azt mondta, tüszős mandulagyulladásom van. Kaptam egy Algopyrin injekciót, meg két receptet, melyeket a barátnőm későb kiváltott.
Estére kicsit jobban lettem, és másnep reggel is, tök úgy éreztem magam, hogy a nehezén már túlvagyok. 
Ja.
Délutánra már megint felkelni sem tudtam, a torkom annyira fájt, hogy már nyelni sem tudtam és már a fülem is sajgott. Beszélni már egyáltalán nem voltam képes, így Dorkát kértem meg, hogy hívja fel az ügyeletet.
Ott azt mndták, hogy ez most normális.

Fasza.

Most még reggel van, gyorsan csinálok valami kaját, aztán visszabújok az ágyba.

Ma még nem mértem lázat, s nem is fogok addig, amíg nem tudok lefeküdni. Hö.
 

Szerző: talemaunique

5 komment

Címkék: talema

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr921608532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.19. 17:29:58

Jobbulást, drágám! Meleg tea, esetleg húsleves, sok-sok-sok alvás, és szép álmok. Nekem ez szokott a leghasznosabb lenni. Ja, meg ha megtehetem, 3x1 pálinka. Utálom nagyon, de lemarja a bacikat! :) Gyógyulj meg hamar!

talemaunique 2009.12.19. 18:48:22

@ArtmüllerÁgnes: Köszönöm.
Nem tudom, hogy ez most a megfázás megy az idegeimre vagy emocionálisan vagyok padlón és ennek vannak-e fizikai tünetei.
Szóval, nem jó ez így.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2009.12.20. 10:49:20

@talemaunique:
Na igen, ezek oda-vissza hatnak, ezért is jó a sok alvás, közben nem itt van az ember ugyanis, és könnyebb a lelke. Legalábbis én így szoktam vele lenni. Egyébként a pálinka a vidámodásban is segíthet... ;-)

Lady Turquoise (törölt) 2009.12.21. 00:49:38

A vidámodásban nyilván, de a mandulán kevésbé. Vigyázz a forró folyadékokkal, mert az árt. Jégkrémet viszont ehetsz - a gyulladást jegelni kell. :) Jobbulást!

talemaunique 2009.12.21. 10:37:42

@ArtmüllerÁgnes: Pálinka? Most jutott eszembe a szilveszter. Lehet, hogy életem második egyedül borozós szilvesztere lesz. (Ha addigra meg tudom inni a bort. Lehet, hogy utánanézek, hogyan kell forralt bort csinálni, merthogy nem tudom azt sem. Hö.)

@Nyakkendős Elza: Forrót nem iszom, egyszerűen nem megy le a torkomon. Ahogy semmi szilárd állagú sem. Kávét is csak ma reggel tudtam először inni, nyilván a tej miatt.
Fagyi! Ha eszembe jutott volna!! De hát nekem nincs is olyan, ahova ez juthatott volna, így lemaradtam erről. :(
süti beállítások módosítása