Márti a kekec. Megint, vagyis még mindig, hisz ha a Sárkányfűárus nyomdokaiban szeretnék maradni, azért tennem is kell.
S lám, teszek is.

Szóval, szeptember elején -alig egy hónapja- ismét bírtam belecsapni a lecsóba. Röviden összefoglalva: annyi történt, hogy szokás szerint utaztam a buszon és egy rég nem tapasztalt sofőri hozzáállással szembesülhettem, miszerint húzzak a sunyiba a gondjaimmal, még hogy én a kijelölt helyre ülnék, még ilyen marhaságot! S ezért én ismét levelezésbe kezdtem a Volán Zrt.-vel.  
 
Ma, ahogy hazatértem a négynapos igali kiruccanásomról -melynek krónikája is lejegyzésre érdemes, sőt-, itt a válasz, a legutóbbi buszos hasfájásomra.

Nem teszem ide az egész levelet, sem az enyémet, sem a választ, csak a lényeget idézem.

"Autóbuszvezetőink döntő többsége megfelelő módon, udvariasan látja el feladatát.

Bejelentése kapcsán a szóban forgó járaton gépkocsivezetőnket nyomatékosan figyelmeztettük az udvarias szolgáltatói magatartás fontosságára, valamint az előírásoknak megfelelő munkavégzésre, melyet a jövőben fokozottan ellenőrizni fogunk."


Tényleg, igazuk van. A többség már határozottan javuló tendenciát mutat udvariasság és -ez a lényeg- a szakszerűség terén, mert egy szolgáltatást végző, utasokkal foglalkozó buszsofőrnek nagyon nemcsak a vezetéshez kell értenie, hanem a tömegközlekedés, személyszállítás szabályaival is tisztában kell lennie. Sőt, lehet bunkó is akár velem vagy bárkivel, de ami jár, az jár. Bakker.
És nem, tényleg nem annak a sofőrnek akarok rosszat, vagy akartam bárkinek is. Remélem ez érthető. (Mellesleg a cím is egy részlet a levélből. Hogy gúnyos-e a hangsúly? Nem tudom. De ha az is, nem nagyon rezelek be tőle.)


   

(szöveg)

   Azt hittem érdemes, és úgy tűnik, az is.
  "Ugyanazzal az átéléssel csináljuk megint!"
Akárhányszor is kell nekifutni, akkor is, ha én sem gitározni, sem énekelni nem tudok. Csak a sárkányfűhöz érzek egyre nagyobb vonzódást. 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr314157463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása