Ausztrál,1994.

Ez egy olyan film, ami ott van nálam az elsők között.

Sokszor láttam már, és most meglepve tapasztalom, hogy vagy csak nem találom, de az is lehet, hogy egyáltalán nem írtam róla még egyszer sem. Pedig... pedig, pedig.




Pedig túl akarom élni. S akkor is, ha '79-ben már éltem, de még nem találtam meg az életem.
 




  '84-ben rátaláltam. És azért is érdekes ez a bejátszás, mert ez időben épp odavaló, ám tátott szájjal néztem most, hogy az akkori jövőmet vetíti előre.

 

Tick egy mondata a filmből, ami lehetne olyan fontos is, mint maga az RSJ!:
"Érdekes, nem számít milyen erősnek gondolom magam, akkor is fáj."

Hát, ezt jelenti.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr174157304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása