Hirdetés

2011.06.19. 11:24

Előbb a Facebook-on találkoztam vele, aztán rákerestem és több helyen is megtaláltam, ideteszem a padomra. Okulásul? Érdekességképp?
Hmmm...
Csak úgy.

"Hirdetés

Hirdető neve: O. Viktor
Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű.
Egy éve vettem, azóta csak lejtőn hajtottam.
A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak ha tüntetnek.
A kormánnyal van egy kis gond, teljesen irányíthatatlan. Állandóan a szakadék felé fordul,
de én ragaszkodom hozzá.
Önfényező funkcióval rendelkezik.
A sebességváltón öt fokozat van hátra, egy előre.
Felkapcsolni lehet, leváltani nem.
Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek.
A GPS-t elnémítottam, nekem ne mondja meg senki, merre menjek.
Biztonsági berendezések:
ABS, PPS, TEK,
Extrák:
- motortérben bordázott ékszíjjártó (erősen csúsztat),
- narancsillatú Wonderbaum,
- Lázárdetektor,
- belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba,
- kalaptartón bólogató kutya (cserélhető Schmitt fejjel),
- Index (zsebben),
- CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel Messiás, Horváth Pista Hej rugó, rugó,
Zorán Kell ott fenn egy ország, Korda György Visszatérek én
Egyéb extrák: voltak, de már mindent eladtam.
Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL.
Irányár: IMF hitelre, devizakárosultaknak fél áron!

Jelige: Ámokfutó

Ui.:Majdnem elfelejtettem, a csomagtartóban van tízmillió utas, velük
nem kell foglalkozni!"



/Ha csak ezt akarná eladni..../

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr594157238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása