Mérlegre

2011.10.02. 19:02

Van néhány tétel, amiknek ott a helyük. Persze ezek mindig más és más köntösben -egyre változó álcában- képesek megjelenni, de alapvetően ugyanazt képviselik.
Én pedig fáradhatatlanul teszem őket egyre a helyükre, s olvasom őket a számomra egyedüli érthető nyelven...

Buta vagyok, így a számba rágott tételek azok, melyekből értek -vagy legalább érteni vélek-, minap egy nagy-nagy adag a tanulásból az volt, hogy nem tudtam elmenni a régóta készített és számomra fontos demonstrációra. Nem bánkódtam, csendesen nyeltem egyet s könyveltema  dolgot, ha nem, hát nem, elkönyveltem mint veszteséget.
És amennyire buta vagyok, ezt is képes vagyok pozitívumként elkönyvelni, hiszen a továbbiak történésit latba véve ez egyértelműen jól alakult. Nem, nem azért, mert viki rájött magától, hogy az amit csinál, ő és a sleppje, a válogatott belterjes csapat, a 16%-kal megvett szűk réteg, szóval, az amit tesz politika címén, nem más, mint országrontás, és mindennel a demokrácia megszüntetésén dolgozva minket visz az európai kultúra ellenében gyakorlatilag a vágóhídra... szóval nem ez az eredmény. Nem ez, hiszen az én életem nem is mérhető a haza életével, én csak a saját kispályámon játszom, de itt láthatóan játékban vagyok. Még.
Akkor is, ha csak én látom ezt. (De sebaj... na...:) Hogy visszatérjek akkor, ugye, nem mentem el tüntetni a demokráciáért, mert nem tudtam, így itthon voltam. És meghallottam egy ismerős dallamot.
Igen, azt... elment a ház előtt az a bizonyos bimmbamm-kocsi a jégkrémjeivel.
Évek óta próbááltam elkapni, mert Apu sokat vásárol tőlük, így már én is ettem ezt-azt a kínálatukból és tudtam, ehető az, de mivel nem vagyok elég gyors (mit elég? semmennyire se, na...), így esélyem sem volt, hogy elgáncsoljam... a honlapon írtam nekik, nem is válaszoltak. Most meg....
...most meg itthon voltam, nem tudtam elmenni vásárolni, kaja egy szál se volt itthon és itt bimmegett a sárgakocsi az utcában... Hmmmmondom... "kirohantam" (nem röhög!!!!) és... és elkaptam!!! Végtelenül szimpatikus fiatalember a sofőr/bótos és nyélbe is ütöttünk egy remek üzletet azon nyomban, kaptam izémizé kártyát is, és telefonszámot is, hogy hívjam nyugofdtan, szombatonként délután erre hurcola cuccait, meg egyáltalán nyugit, hogy mégiscsak nem teljesen értelmetlen, hogy itthon ragadtam.
Épphogy elment a srác és felébredt délutáni szunyókájából Hármaska, aki közölte, hogy ez mind szép -már a bevásárlás-, de hol a fagyi?? Vagyis azonnal hasznát is vettem a telefonszámnak és remek kupac jégkrémhez is hozzájutottunk kis időnek múltával.

Ostoba és profán mérleg?
Tüntetés a demokráciáért vs. kereskedelem?
De még ha úgy veszem, hogy:..
Tüntetés a demokráciáért vs. elégedettség egy évek óta nem teljesült igény beteljesedése után.
... sem az igazi.

Sebaj. Kispálya, kisjátékos, kisjáték.

Azóta nincs is kedvem felmenni a Facebook-ra. Nem tudtam elmenni szombaton. Ott lett volna a helyem. Azt mondanám, legközelebb ott leszek, de szívem szerint azt szeretném, hogy ne legyen szükség több ilyenre.

A mérleg, amire rátettem ezt is, ma is előkerült. (Tulajdonképpen folyamatos üzemben van majd 10 éve...)
Megnéztem két filmet ma. Az első csak azért méltó említésre, mert Nicholas Cage a főszereplője, amúgy felejthető darab, mikor ezen átrágtam magam (boszorkány, démon, pestis...) még mindig jó sok volt a napból, így keresgéltem még az ingyenfilmek.eu-n, s bár azt, amit akartam (Láthatatlan), nem tudja lejátszani okos kis ketyere, de találtam mást, ami nagyon megérte.

Pedro Almodovar: Beszélj hozzá!

Iszonyú. Borzongás, rettenet.
NÉZD MEG!
De azt hiszem ez is olyan, amit csak az érthet, aki volt már tökéletesen kiszolgáltatott, öntudatlan s tökéletesen kiszolgáltatott....
Tud mosolyogni.... Tud.


A csokor tagjai: Szkafander és pillangó, s ez, EZ_VAN-ul olvasva; A Belső tenger, és nagyon is a sorban: Mégis, kinek az élete?



S egy nagyon ikonikus jelenet a filmből, olyan, amiből mindenki azt von le amit csak akar. 
Vagy amire csak képes.



Iszonytatóan érdekes ember ez a rendező, jó, hogy ráakadtam. Annál is inkább, hogy beleolvasgattam réges-régi postokba, s ottani kommentekbe. Jó néha felidézni dolgokat, hogy nehogy halványuljanak bizonyos ismeretek.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr204157185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása