De azér' óvatosan

2011.11.16. 19:44

Avagy a bajusz matematikája.

Mentem, naná, ma is, mint a mérgezett egér, mert naná, nem elég nekem a normi roki meghunyászkodás és sarokban ülős nyálcsorgatás, ehelyett ha kell ha nem -de .. de kell- jövök, meg megyek... ehhh...
Szóval, alakult ma úgy, hogy reggel torna, osztán Pest, osztán meg jóformán este haza.
Némi összegzés azért kijár a mához, s mielőtt koromnak megfelelően álomra hajtanám néni fejem ezt meg is teszem.
Vannak bennem zsigeri, de akad szerzett, azaz tanult averziók is, bár hozzáteszem, szeretem azt hinni magamról, hogy nem prejudikálok sosem, ám ezek megléte erőst befolyásolja ama tiszta lapot. Legalábbis képes erre.
S ezek legjelentősebbike tán a bajusz, mely ugyan tanult dolog, de mindenképpen jelentős, s némi határozott hátralépést vált ki belőlem.

Mégis -mivel azzal áltatom magam, hogy "ááá, nem is vagyok begyepesedett öregtyúk"-, szeretem hagyni magam, hogy rácáfoljon az élet a bennem élő nagy-nagy igazságokra.
Melyekből nem citálnék sokat, csak egyet -a bajuszt kivéve-, mely cáfolatát még mindig várom: s ez, az alacsony férfiak agresszív, élhetetlen, erőszakos... egyszóval napóleon-komplexusára vonatkozik, tehát ha erre rácáfol a világ, netán egy törpe, ki épp az ovijának tekintett hazámat szarja szét, azt örömmel fogom nyugtázni.... de vissza a főcsapásra.
A délutánt kellemes beszélgetéssel töltöttem, melynek nyomán a bajusz felé érzett fenntartásaim kezdenek lazulni. Volt időm ezeket sorrendbe állítani, mert mire hazaértem, s pláne idejutottam, órák teltek el.

Gondos szétcincálásom eredménye a következő.

Például Dali.
Aki a legbizarrabb helyzetben is remek támasza képes lenni az én elszabadult kerekeimnek...



/Kackiás bajusz, ehunnan e/

Vagy Earl.



/Earl logó meg ehnnan, ni/

Ám a legbizarrabb rádöbb ez lehet, no meg az is, hogy ezt tán én láttam is, de elmém helyén a légüres térben csak ilyen mintha mellékzöngék támadtak ezen sorok olvastán. De sebaj, na.

S miért éppen matek? Nos, mert csak.

"De ez egy
Olajoshordó, az enyém,
Nekem a szívem úgysem fáj.
Jöhet az inger,csak kemény
Ritmusra jár."


A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr754157159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása