Hukkk

2011.12.31. 17:38

Vagy írhatnék más, tán több tucat nicket is, ugye, de most erről a szegmensről van szó.

Köszönettel tartozom neki.

Most, alig vitázott, alig fejtette ki körmondatok és -számomra már-már- érthetetlen tirádákban a véleményét, csak egy városi legenda alá, minden megjegyzés nélkül betette ezt a linket nekem.
S miközben persze, itt motoz a lehetőség is, hogy nekem ehhez semmi közöm, mert nem nekem szánta, mégis nagyon, nagyon-nagyon értékelem, hogy láthattam ezt a filmet. S valóban, ténylegesen a világon semmi közöm hozzá, mégis.





 

"Néha azt sem tudjuk, hogy mit miért csinálunk. Bármelyik bolond lehet bátor, de a becsület más. Az az igazi oka annak, hogy valamit megteszünk vagy nem; megmutatja, kik vagyunk, és talán azt is, kik akarunk lenni."

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr524157116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huKKK 2012.11.20. 20:59:54

Bárcsak egyszer rólam is írnának ilyen szépeket!
Sajnos én csak egy vagyok a sok mindenfelé regisztrált hukkkok közül.
Ezért is különböztettem meg magam azzal, hogy kis hával és 3 nagy kával írom a nickem.
(Péld. 27,2)

huKKK 2012.11.21. 00:35:43

@talemaunique:

Jó Magának. Van kedve kacagni.

A mosoly látványa erőt önt még az én beteges szerénységtől elgyötört aliglelkembe is.
... Hhhhhhhh...
Mások mosolya éltet.
Ilyenkor szinte sírni tudnék az örömtől.
;(

Tetszik ismerni azt a nótát, hogy "Gyerebodrikutyám"? Megható.
Képzelje, megtaláltam!

http;//t7.hu/ydo

huKKK 2012.11.21. 00:37:59

elrontotta a mobilom a linket. Elnézést.
t7.hu/ydo

huKKK 2012.11.21. 00:39:09

@talemaunique:

Jó Magának. Van kedve kacagni.

A mosoly látványa erőt önt még az én beteges szerénységtől elgyötört aliglelkembe is.
... Hhhhhhhh...
Mások mosolya éltet.
Ilyenkor szinte sírni tudnék az örömtől.
;(

Tetszik ismerni azt a nótát, hogy "Gyerebodrikutyám"? Megható.
Képzelje, megtaláltam!

http;//t7.hu/ydo

huKKK 2012.11.21. 00:44:08

Drága!
Ez az, amit maga sose csináljon: oldal újratöltése!
Ha újra kezdhetném, már máshogy csinálnám..
;(

huKKK 2012.11.21. 00:50:53

Jól kicsevegtük magunkat, szívesen folytatnám, de ma sok munkám lesz egyrészt, másrészt a koromból kifolyólag nagyon kifáraszt, ha ilyen sokszor közbevágnak.
Jó éjt, erőt, egészséget
süti beállítások módosítása