Értve vagyok? Na.

Bedöglött a cirko, s mire újra életet lehetett belé lehelni, az ujjaim kékké fagytak, Am/ vize reggelre megkocsonyásodott a tálban. én hajnali fél négy körül aludtam el, addig próbálkoztam a begyujtással és minden alkalommal takargattam a melegítőben alvó Hármaskát... és a többi...





Tegnap szóltam még szakinak, aki ma jött is, szétszedte, sejtelmes porfelhőbe borítva a teljes fürdőszobát, hisz a szerkenytyű belseje akkurátuson finom porréteggel fedett, kitakarította az őrláng csonkot, majd tett egy próbát. Én és Am/ eközben marhára drukkoltunk -én két vastag pulcsiban. ami a vagy 12 fok hőmérsékletet tekintve nem is túl nagy elővigyázatosság-, de úgy tűnik nem volt elég lelkesedésünk. :(

Hiszen kiderült, egyetlen kis biszbasz tönkrement.



/Hőkorlátozó termosztát/

Ennek is a Junkers testvére a ludas, de funkciójában -sőt, fizimiskájában is- erről van szó.
Ez egy második vonalas védelem, tehát a biztonsági termosztát után még egy van, mely most beadta a kulcsot, tehát pótolni kell. De ideiglenesen elpöfög addig, de csak szakszerviz cserélheti, illetve a sarki bótba benne, nem lehet kapni Junkers alkatrészt, csak zárt hálózaton belül.
Ám, ha neked, édes blogger, netán a sublótfiókban van egy elfekvő vadi új hőkorlátozó termosztát az én Junkers cirkomhoz, ne habozz, s máris küldd azt, akár fénypostával is!

No, rajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr244157082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása