Csak ennyi.
Tény, hogy ez a történés sokkal de sokkal fontosabb, mint bármi ami ma és az utóbbi időben esett meg, de nem több, mint egy jogos -még ha annak súlyos is- következmény.

Lélegzet visszafojtva vártam a közvetítést, s bár amióta vikimédia lett a közmédia, nagyon ritkán, s akkor is nagyon speciális alkalmakkor nézem -pedig előtte gyakran, Veiszer Alinda messze a csúcson van nálam népszerűségben-, mert ahogy szoktam volt mondani, én ennyit tehetek. Oszt_jónapot! (Mondá egyszer aznagyember...) De most, mondom, most erről nem akartam lemaradni -ahogy valamelyik nap az elhíresült obersovsky interjúról, ami azért a legalja.hu méltó darabja lehet, mondom ezt így, utólag azért pótolva görcsös várakozásom meghazudtolását, ugye-, de mit tudjuk minél jobban rágörcsölök valamire, annál valószínűbb, hogy ama cél, legyen az még oly nemes is, az enyészeté lesz, s mondom, az interjúval így is lett, nem ám a bejelentéssel, most ebédidőben.


Előtte pár perccel hívott Apu, hogy figyeljek, irány a Duna2, mert most beszél majd napirend előtt Schmitt Pál.





Apuban egy vétesz veszett el, mert én még mindig azt mondtam, vele ellentétben, hogy nem mond le, mert nem ez van a súgógépén De Ő esküdött erre, hogy figyeljem meg, ez lesz.
Vártam, mit volt mit tenni...


Közben már kelt a cucc, mert ahogy hazaértem gyogyótornáról össze is raktam egy szalonnásat s akkor ért finisébe ez a projekt, s mire megnéztem palibá nem_meaculpáját, hanem sértődött ovis módjára: de bizony levizsgázom, ha akkor nem ment, majd most fog!! felkiáltásait -közben értem én, hogy levizsgázott, hiszen ő minden tudását beletette a műbe, csak az opponensei nem figyelmeztették, hogy ihaj van... tehát ha én elkövetek valamit s nem szól miatta a rendőrség, hogy az törvénybe ütközik, akkor a rendőrség a hibás??? Jaj, nem érthetem én ezt, sem 70 éves, sem semekkora doktor, sem tartalékos olimpikon nem vagyok...- ki is sült a kenyerem.
És közben, míg kivettem és a forró, illatos, kívánatos kenyérkét kitettem hűlni, az jutott eszembe, hogy ez bizony megfelel e napnak.

Nem öröm, hogy a köztársasági elnök lemondott.
Nem öröm.
De ez volt az egyetlen lehetőség, mellyel ennek az embernek a hiteléből menthető még valami, s szintén az egyetlen esély arra, hogy végre valami új induljon.
Tehát, ez nekem ma, az új, az új kenyér ünnepe.

Bocsánat a pátoszért, de éljen a köztársaság, éljen a nem következmények nélküli ország!

Kérsz egy szeletet a kenyeremből?









-->

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr918243526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

265793 2012.04.02. 15:47:12

Ha minden nap sütnél ilyen gyönyörű kenyeret, állnám a lisztet! Hátha minden nap lesz lemondás! :-)

13925 2012.04.02. 16:10:49

Van neked kenyérgéped?

265594 2012.04.02. 17:38:58

1. trex Jé, ez eszembe sem jutott, de azt bevállalom, ha kimászunk a viktoriánus korból valóban naponta sütök majd. Vagy addig is, ahogy tetszik, de örömöm kifejezésére mindenképpen. 2. zebra Van, de ez nem azzal készült. Ez Dittelyányom recipéje alapján jénaiban, a sütőben készült. http://medve.info/wordpress/?p=456 A kenyérsütőgép is Dittétől van... :))) Tőle kaptam, mikor kiderült, hogy nem ehetej fehérliszet, s barnával, pláne rozsliszttel az a recept nem okés... erre kaptam tőle egy Írországtól Battáig utaztatott kenyérsütő masinériát...http://talema.blog.hu/2010/07/29/az_antropomorf_kenyer Ez a kenyér sima liszttel, jénaiban készült, szalonnásan, Berta -Hármaska- kedvence.

13925 2012.04.02. 17:55:18

Úgy akkor pláne gyönyörű! :) Bocsánat, semmi közöm hozzá, de trex részéről ez itt fenn nem egy házassági ajánlat? :)

265594 2012.04.02. 18:18:00

4. zebra Öööö... ez nekem eszembe sem jutott... ne riaszd már el szegény ártatlan kommentelőmet, ide csak most szokom még befele... ej ráérnek erre még.. megismerni a nénit... :P

13925 2012.04.02. 18:21:33

Jóvanna, csak pojénkodok, na! De tényleg! Mármint tényleg házassági ajánlatnak tűnt elsőre. Hm... másodikra is.... :)

265594 2012.04.02. 18:25:47

Hmmm... :D Szegény Trex... bár, nem tűnik gyáva nyúlnak a fizimiskája alapján. :D

204112 2012.04.02. 18:57:20

Ez a poszt direkt lefele menetben készült? Meg, nem vagy véletlenül összekeveredve egy másik bejegyzéssel? Mondjuk, az ÍRÓKÉZ Magazinnal? Ha sütsz sok mákos pitét, jövök tanúnak. Túrós is lehet.

265594 2012.04.03. 09:25:31

Nyírfa! Mármint? Teljesen összezavarodott a szerkesztésben az egész poszt, végül ennyit tudtam kihozni belőle. Nem értek ehhez se, így még rögzült rutinom sincs itt, tanulom a dolgot. Örültem, hogy cirka minden amit akartam belekerült és látszik is a bejegyzésben. Kicsiket álmodom, hogy azokat elérhessem. Tudod?! :)) ÍRÓKÉZ Magazin? Az mi az? :) Én nem tudok sütni semmit, csak kenyeret, meg muffint, és nagyon ritkán kuglófot. De arra nagyon büszke vagyok, mert meghazudtolom saját ántitálentum mivoltom ilyenkor. :)
süti beállítások módosítása