Kilenc királynő

2012.12.10. 09:50

A film.

Igen, erre momentán nem tudok más jelzőt mondani. Látni kell, s ahogy a rögvest citált cikk mondja, olyan, amit látni kell, de tán amiről aztán hallgatni is muszáj.
Néhány napja láttam már és azóta rágom magamban a tapasztaltakat, sőt, először csak az első snittig jutottam és félbehagytam, de akkor sem -ahogy azóta szintén- engedett el, így megnéztem.
És mi sem változott, mármint film körüli pörgésileg.
De nálam milliószor jobban mondja el amit én gondolok ez a cikk. Kötelező olvasmány, ahogy maga a film is az. (Port.hu adatlap)
Engem az elején lévő izémizé eléggé elbizonytalanított, mondom mi a búbánatot keres az általam létrehozott "meg kell néznem" mappában egy ilyen kínai harcos gergyaság -mármint amit sejtettem az első kockákból...- de győzött a kitartásom, avagy a lustaságom, és maradtam, és mennyire jól tettem!!!
Nekem a film noire ugrott be, mint jellemzés, de tudom, nem az, sőt, ám mégis, az eszközök, a ruhák és a főszereplők feje.... nos, ezt látni kell ... és utána nagyon de nagyon csuklani!





Ugye megérte?

...és ez se rossz cikk...

Szerző: talemaunique

6 komment

Címkék: film talema

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr518242742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

204112 2012.12.10. 16:18:05

Nem dicsőség, de még csak nem is hallottam róla. De jó pap holtig tanul, kösz' ! :-))

265594 2012.12.10. 17:01:54

Ezelőtt én sem hallottam erről, de nagyon megérte megnézni, úgyhogy gyürkőzz neki, nagyon ajánlom!

204112 2012.12.10. 18:55:48

Ahogy időm engedi, leülök elé, érdekesnek ígérkezik. Annyi filmet kéne megnézni, nagy a restanciám! :-)) Csak egy film megtekintése folyamatosságot igényel, közben nincs mosogatás, leszaladok a közértbe, kiteregetek stb.

265594 2012.12.10. 19:03:01

No igen, éppen ezért én is inkább éjjel, amikor inszomniát játszom, szoktam filmet nézni. Most ennek kapcsán keresem a Közönséges bűnözők-e, de nem találom online, mert dvd-n megvan, de nem találom... :(( úgyhogy jó lenne a hálón meglelni. :) Jó szórakozást!

204112 2012.12.10. 19:57:18

Neked is, ha megtaláltad. :-)) És köszi.

265594 2012.12.10. 20:10:36

Köszönöm!
süti beállítások módosítása