Ma

2012.12.24. 12:15

„Megbocsátottam a megbocsáthatatlant, megpróbáltam pótolni nélkülözhetetlen embereket és elfeledni az elfeledhetetleneket. Sokszor cselekedtem indulatból.
Okoztam csalódást és csalódtam olyanokban, akiktől sosem vártam volna.
Öleltem, hogy védelmet nyújtsak, és nevettem, mikor már nem bírtam tovább.
Szereztem örök barátokat.
Szerettem és szerettek, de sokszor el is utasítottak.
(...)
Előfordult olyan is, hogy szerettek, de én nem tudtam viszontszeretni.
Ujjongtam a boldogságtól, habzsoltam a szerelmet és esküdtem örök hűséget,
de volt hogy teljes erővel mentem a falnak.
Sírtam zenehallgatás, vagy fényképalbum lapozgatása közben,
és felhívtam valakit csak azért, hogy halljam a hangját.
Néha elég volt egy mosoly, hogy szerelmes legyek.
Sokszor éreztem, hogy meghalok a vágytól és…féltem, hogy elvesztek valakit, aki nagyon fontos számomra (a végén mégis elvesztettem), de túléltem.
És még most is élek.
Az életet nemcsak túlélem, és neked sem ajánlom, hogy ezt tedd!
élj!
A harcba elszántan kell menni,
Az életet szenvedélyesen átölelni,
Emelt fővel veszteni és merészen győzni,
Mert a világ a bátraké és az élet túl sokat ér ahhoz, hogy jelentéktelenné váljon."
Charlie Chaplin

Ez így, szó szerint érthető egy rokkant özvegy túlélőnek. De a túlélés, nem lemondást, belenyugvást jelent, sokkal inkább a helyzet elfogadását és az adott opciók szerinti maximális mozgásteret. Boldog karácsonyt!




"Kedves izéim ésatöbbi
csak meg szeretném köszönni
és ezúton is kívánok
egy sokkal jobb fej világot"

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr688242752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

204112 2012.12.24. 17:11:44

Drága talema,, igen. :-)) Egy jobb fej világot. Lesz is, ha szenvedélyesen öleljük magunkhoz az életünket. Hát, boldog karácsonyt, boldog ölelést! :-))

291329 2012.12.25. 04:28:51

A NOL Blog Rovásíró Klub minden magyar érzelmű sorstársunknak etnikai hovatartozás, vallási, nyelvi megkülönböztetés nélkül ország- világszerte, akikből eddig még nem szégyenítették ki az elftársak a nemzeti tudatot, nem neveltek belőle se cigány Janicsárt, se Júdás kápót, ezennel kíván ..B............B..É......................    K..............É............ ..B..........B.......É.................K...K...............É........ ...B........B............É...........K.......K.................É.... ....B......B.................É.....K...........K...................É .....B....B..............É.......K...............K.............É.... ......B..B...........É.........K...................K.......É........ .......BB........É...........K......................K..É............ ......B..B...........É.........K...................K.......É........ .....B....B..............É.......K...............K.............É.... ....B......B.................É.....K...........K...................É ...B........B............É...........K.......K.................É.... ..B..........B.......É.................K...K...............É........ .B............B..É......................    K..............É............ ............. S  ............ * ............    K..............A.A............. ............SS............ * ...........K...K...........A....A.......... ...........S..S........... * .........K.......K.........A......A........ ..........S....S.......... * .......K...........K.......A........A...... .........S......S......... * .....K...............K.....A..........A.... ........S........S........ * ...K...................K...A............A.. .......S..........S....... * .K......................K..A..............A ......S............S...... * ...K...................K...A . A..A..A..A .....S..............S..... * .....K...............K.....A ................ ....S................S.... * .......K...........K.......A ................ ...S..................S... * .........K.......K.........A ................ ..S....................S.. * ...........K...K...........A ................ .S......................S. * ............    K..............A ................ .RR...............R..ÁÁ....................CSCS.................CS .RR...............R..Á....Á................CS...CS..............CS .RR...............R..Á.........Á...........CS.......CS..........CS .R...R............R..Á.............Á.......CS...........CS......CS .R....R...........R..Á..................Á..CS..............CS...CS .R......R.........R..Á.............Á.......CS.................CSCS .R.......R........R..Á.........Á...........CS.................CSCS .R.........R......R..Á.....Á...............CSCS.................CS .R...........R....R..ÁÁ....................CS...CS..............CS .R............R...R..Á..... .................CS.......CS..........CS .R...............RR..Á..... .................CS...........CS......CS .R...............RR..Á...... ................CS..............CS...CS .R...............RR..Á...... ................CS.................CSCS .................O......................... NY..T.............T ..............O...   O.................NY.NY..T...........T.. ...........O.........   O...........NY....NY..T.........T.... ........O.......................NY.......NY..T.......T...... .....O.......................NY..........NY..T.....T........ ...O......................NY.............NY..T...T.......... .O.....................NY................NY..TT............. ...O......................NY.............NY..T............... .....O.......................NY..........NY..T............... ........O.......................NY.......NY..T............... ...........O.........   O...........NY....NY..T............... ..............O...   O.................NY.NY..T............... .................O......................... NY..T...............

12635 2012.12.25. 07:49:29

Ez nagyon szép! Gratulálok az erődhöz és ezekhez a gondolatokhoz, és egy nagyon szerencsés "túlélő" új évet kívánok hozzá. Példát kell venni Tőled.

265594 2012.12.26. 10:34:46

1. Nyírfa 2012. 12. 24. 17:11 Köszönöm, neked is! 2. Ludwig von Beethoven 2012. 12. 25. 4:28 Csak ismételni tudom magam: Örülök, hogy ennyire pontosan kifejezted, hogy az ünnepre való tekintettel, miben nem teszel most különbséget. Neked is ugyanazt, amit te kívánsz másnak! 3. gordius HCJD 2012. 12. 25. 7:49 Köszönöm szépen és igen, csakis arra számítok, hogy mindig jobb lesz., közben meg a relativitás érzékem fontos kellékem. :)
süti beállítások módosítása