Hinni akarok!

2013.04.13. 16:38

De nem vagyok szakállas.

Lehet ez az oka, hogy fogy a cérnám. Tudom, hogy a mese, amiben milliók hisznek nem más, mint egy mankó, nekem van sajátom, így én ebben előnyben vagyok. Ám, van néhány dolog, amiben hinni akarok.

Nincs esély.


szólj hozzá: X-akták - Hinni akarok

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr998242814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2013.04.13. 17:20:41

Az X-aktákat, mint más hasonló dolgokat sem nézek már egy ideje.

265594 2013.04.13. 19:05:49

Köszönöm az infót. :) Igazából a cím a fontos itt, csak éééérdekes agyi kapcsolataim idejuttatták a fonalat. Ezzel együtt, az ikszatka külön veendő mindentől. Nekem. :) S Mulder szakállal! Nos, az pláne unikális. :)

178479 2013.04.14. 00:23:27

Kicsit csodálkoztam, honnan olyan ismerős a néger FBI ügynök, és csak a végén esett le, hogy Xzibit. A hittel az a baj, hogy hinni könnyű, legfeljebb néha az nehéz, hogy megtaláljuk, miben higgyünk. Tudni valamivel nehezebb. De a legnehezebb kételkedni.

265594 2013.04.14. 11:20:52

A hit most nekem nem a klasszikus értelmében számít, ahogy azt bele is írtam. Baromi naiv vagyok, mert hiszek emberekben. Gyakorlatilag mindenkiben, senki felé nincs negatív előfeltételezésem, aztán rendre bemutatkoznak. Ki-ki a maga módján. S van akinél -miután már nyilvánvalóvá válik-, még mindig kitart a hitem, ezért vagy azért. A tudás talán valóban nehéz, ahhoz egy biztosan kell -nekem legalábbis- a tapasztalat. De tudom, én buta vagyok. :) A kételkedés viszont csak bizonyos kérdésekben s bizonyos embereknél nehezebb a tudásnál, hiszen a tudás iránya az ami megszabja, kap-e teret az illető elméjében bármi nyitott kérdés, vagy az, amit tudásnak hisz lefed mindent. Ez már az irányíthatóság s itt is visszacsatol a dolog a fent írtamhoz, amit a mankó kontra hit konstellációban írtam. De ugye, h Mulder szakállal ihaj egy homeless figura?

178479 2013.04.14. 12:25:27

Igen. Mindenkinek el kell döntenie, hogy kerüli-e a csalódási lehetőségeket, de ez csak az emberek kerülésével lehetséges. Mintha az emberek irtóznának a megválaszolatlan kérdésektől. Ha nincs megfelelő tudás, akkor inkább jöjjön a hit, mint a kételkedés. Mulder tényleg furi volt így. A rendező túl későn vette észre, hogy SOK, és túl későn borotváltatta le. :o)

265594 2013.04.14. 14:00:25

Lehetnék remete is, minden adottságom megvan ehhez. Csak a döntés az ami elválaszt ettől. :) Ahogy azt megcsinálták, amint az asztal fölé hajoló Mulder sokáig csak sziluettjében látszik, majd mikor megfordul és előjön egy borzas maci, na az kész... de szerintem nem volt túlspilázva ... és el si értünk a hithez, mert ugye nekem muldör az bizony muldör... hehe...
süti beállítások módosítása