Meglepi!

2013.05.04. 21:54

 

Elmentem VISEGRÁDRA, ámultam, pihentem, kritizáltam, majd hazajöttem, s ahogy ott is mondtam az egy nap alatt kétszer zuhanyoztam, a kritika tárgyát képező fürdőszobában, mert míg én kiruccantam itthon szorgos munka folyt. Hiszen Misimestert itt hagytuk, hogy tegye amit tennie kell, hogy a zuhanytálcám legalább néhány centivel lejjebb költözzön, s így ne kelljen magashegyi túrát szerveznem minden este... Erre van ugye a LÁT, aminek kapcsán megy itt a meló több szálon is.

Mikor felmérte a lehetőségeket, azt mondta Misi, hogy max 4-5 centivel lehet lesüllyeszteni, így én ennyire számítottam. Sőt, legrosszabb álmaimban néha felsejlett a rémkép, hogy ennyivel sem lehet használhatóbbá tenni, mert a födém mondjuk papírvékony, vagy éppen ott betonvas gerenda megy vagy valami varázslat kizárja a megoldást, mégis Misimester a király, úgyhogy el is hessegettem ezeket, s ahogy hazaértem repesve a boldogságtól láttam, s csodálom azóta is, hogy nem 4, de nem is 5 hanem egyenesen 8 cm-rel ül lejjebb a zuhanytálca!!!




A felső képen látszik az eredeti szilikon vonal, ahol volt a tálca, tehát az a magasság, amiből ezt varázsolta Misimester!
És lejjebb küzdötte a székem is, így már akár szembe is fel tudok lépni, nem kizárólag "betolatva" és izomból felküzdve magam a csúcsra! Hehe... (A képeken nem látszik, de természetesen van egy bazi L alakú kapaszkodó a fülkében, különben se ellőre, se hátra nem tudnék bemenni...)
A Mester még a wc mellé a lehajtható kapaszkodómat is feltette, így már csak esztétikai -illetve annak is van némi csúszásmentesítési eleme- dolog van hátra, hiszen kövezni s csempézni kell, valamint beburkolni a wc-sámli és a zuhanyfülke oldalait.




Én azt hittem, hogy most, hogy egy napra elmentem "világgá", Misinek lesz ideje szétszedni a zuhanyt s majd valamikor össze is rakja. De arra, hogy mire hazaérek kész is lesz, nos,egy pillanatig sem gondoltam. De pláne a tálca csorbult zomnáncrészét is kijavította. Olyan, de olyan ügyes ez az ember!

Ildike elkísért engem túrámra, kedves férje meg, a_mester pedig djönjörű_használható_hiper-szuper zuhanyt varázsolt nekem!

Éljen, éljen!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr328242840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178479 2013.05.05. 01:49:01

Ez tök klassz, de én még olyat is láttam, hogy nem is volt zuhanytálca perem, hanem csak jelképes: pár centire behomorodva a padlószint alá középen a lefolyónál. Mondjuk én akkor furcsálkodtam, amikor megláttam, de nyilván ilyesmi volt a célja. Vagy ennyire azért nem kellene akadálymentesíteni? Az tuti, hogy az említett megoldásnál gond lehet, ha nem működik tökéletesen a lefolyó.

265594 2013.05.05. 11:21:18

Igen, az a_szabvány a zuhanyozó akadálymentesítésére, de nekem egyrészt nem feltétlenül szükséges ez, másrészt emeleten lakom -első emelet, illetve tetőtéri lakás, de alatta csak a földszint van s lift nincs-, tehát ha olyan roki lennék -most "csak" időnként, mondjuk bevásárláskor, használom a kerekesszékem-, hogy csak kerekesszékkel lennék képes helyváltoztatásra, itt élni sem tudnék, harmadrészt itt a födém nem engedi a teljes besüllyesztést. Ez a megoldás, ami most készült, maga a tökély nekem! Borzasztó, tudom, de a kéjes élvezet volt este belesétálni zuhanyozáskor!! :D Itt épp tegnap írtam az intézményi akadálymentesítés egy látszólag remek, felhasználói oldalról meg életveszélyes kivitelezéséről: http://horizont.nolblog.hu/archives/2013/05/04/001/ Ha már a rehab mérnök rá se pillant, hát legalább tapasztalati szakértőt kérnének fel.

178479 2013.05.05. 12:19:08

Igen, tudom, csak azért mondtam, hogy találkoztam már teljesen akadálymentesített zuhanytálcával, hátha valaki olvasó ezt nem is tudja, hogy még ilyen is van.
süti beállítások módosítása