Magyarul

2013.05.19. 11:19

Tegnap -vagyis már ma lett vége jócskán- megnéztük Ketteskével s csatolt állományával az EUROVÍZIÓS DALFESZTIVÁL döntőjét.

Naná, persze, hogy persze ByeAlex drukk és tecc, de most nem is ezért megjegyzendő ez, hanem az izraeli s indonéz magyar nyelvű előadások miatt, de erre még visszatérek. Előbb le kell szögeznem az én.-illetve a mi- befutóinkat, mert a nyertesek nos, hát úgy fogalmaznék, hogy megfelelnek e cucc színvonalának... Szóval,volt egy görög ska csapat, s az azeri travi, akik nálam kétséget kizáróan vitték a pálmát.





Persze ByeAlex -aki becses neve szerint druszám, mint most kiderült-, nagyon tetszik.

Ma keresgéltem a hálóm -már nem is tudom, mit. és beleakadtam egy CIKKBE, hogyaszongya egy izraeli srác ByeAlex-et énekel magyarul
Ejha!



S innen továbbléptem az iINDONÉZ LÁNYHOZ, aki Quimbyt dalol szintén magyarul, s ezzel be is zárult a kör nekem.



Multikulti.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr828242866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13118 2013.05.19. 13:30:36

nálam nem volt nyerő a román kontratenor produkciója.

265594 2013.05.19. 13:37:48

Nálam éppen a bizarr volta miatt és az extrém gúnya miatt volt emlékezetes, és a .koreográfia, sem hétköznapi. :) A ska pedig a Fekete Lyuk-at hozta vissza emlékeim helyére. :)

13118 2013.05.19. 14:22:46

az az extra gúnyás a milánói konzervatóriumban végzett és operaénekes. túl van már számos operaházi szereplésen. tény,. hogy kevés kontratenor szaladgál a világban. az egyiket Vásáry Andrénak hívják.

265594 2013.05.19. 15:07:33

Igen, olvastam és nekem is eszembe jutott a Vásáry gyárek. :) De ez show volt és így egyben tetszett nagyon.

163107 2013.05.19. 20:02:42

Hát én piszokul vesztettem. Fogadtam, hogy ez az Alex gyerek a tökutolsó lesz, világ csúfjára. Mert mondom, ennek se hangja, se hallása, a nóta meg nem nóta, csak ökörködés. Így lett kitalálva.Ez az Alex egy okos gyerek, megcsinálta magát, ő maga mondta, hogy eztán csak énekelni kéne megtanulni valahogy, de hátha az is összejön..:-)) Az indonéz lány az nagyon édes. Na, az egy dal. Az Alexé nem dal, még egy óvodás nóta színvonalát se éri el, de van benne valami.

265594 2013.05.19. 20:09:46

Szerintem ebben éppen a minimál a nyerő. Ez így egészében meg van csinálva, persze ha a hatszázadik száma is erre a kaptafára készül majd, akkor gáz van, de egyelőre ez a srác trendi tucat-egyéniség. Ha lehet így fogalmazni. :) Quimby nekem külön kategória. Cirka '90 óta az életem része. :)

163107 2013.05.19. 20:36:52

Biztosan igazad van, Talema, csak én erről nemigen fogok tudni semmit. A Quimbi? Írtam Tibi két dalszövegéről, mert versértékűnek vélem - Almaamarillo blogjába, azonban megszüntette a blogját a hölgy, és az én írásaim (még 2 Cseh Tamás és 1 Jeszenyin) elszálltak, és keringenek valahol az űrben, egyszer talán valaki elcsípi őket...:-DDD Majd meghallgatom ezt a 21. századi Cezare Borgiát. Operaénekesek is tudnak dalt énekelni. Itt egy menta, nagyon régről: http://www.youtube.com/watch?v=SX_h6bAxpXQ&list=PL9EB0E90C5C23EABE

265594 2013.05.20. 10:24:34

[Osszián](#1595895) KissTibi, hát igen. Nem túlzás, hogy fontos része életemnek, vissza-visszatérő "elem" http://talema.blog.hu/2011/11/07/egy_skizoid_mikieger_mer_o_latni_egi_jel http://talema.blog.hu/2009/11/18/megevett_a_rock_roll http://talema.blog.hu/2011/10/04/azt_a_keservit '31-es felvétel? Az komoly érték, már magában mint kordokumentum is. Köszönöm. :)
süti beállítások módosítása