6./'13

2013.05.21. 16:57

Ez egy hosszú pihi volt, tekintettel a PÜNKÖSD meglehetősen diszkriminatív, mégis ünnepnek számító napjára, mert PÉNTEKEN tettük le a lantot s csak ma, kedden mentünk újra kiképzésre.

Gábornak, a sofőrnek is fura volt, mert mint mondta, nehezen állt vissza az épphogy megszokott soká alvásból a mai ismét strapára, de még időben beértem a kórházba.
A kedd ellenére, mivel e héten ez az első munkanap, ma jöttek az újak, így felvételes nap lévén, nem volt vizit, csak amolyan kutyafuttában, kartorna alatt, de a heti jó_hír_kör most is megvolt. Az enyém az EUROVÍZIÓS DALIZÉ csoportos végigszurkolása volt.
Alig egy-két perc nyugi után mehettünk vissza a szőnyegre, mert a fekvő torna következett, aztán elektromos kezelést kaptam s már mehettem is a masszázsra.
Orsi és Zsuzsa szabadságon vannak, így a kezelést Rita adja, aki helyettesíti ebben Orsit, valamint ezen a héten egyéni tornám nem lesz, mert én Zsuzsi kezei közt javulok (régi motorosként hozzá kerültem anno).


11 körül végeztem is. Komótosan felöltöztem, aztán felbattyogtam a főépületbe, magányosan megebédeltem és pár perccel fél 12 után már lenn ültem a kávézóban.




Nos, nem a végtelenségig, csak fél 4-ig ültem ott.
Míg ott kókadtam bambulásomban átnéztem a könyvespult kínálatát, s nocsak, mit látok??!


/INNEN MOST E/

Most nem találom, amikor én írtam erről -ellenben HANNI' írása itt van-, pedig ez is fontos része életemnek. A nyomtatásban való lét, mint eredmény. Akkor is, ha tisztában vagyok a dolog relativitásával. Hogyúgymongyam... hiszen nekem ez is egy valamiképp kipipálandó s kipipálható cél.

Az utolsó majdnem egy órában mellém szegődött JuMi is, aki elmesélte a mai kontrollnak csúfolt kénytelen-idegtépő semmittevéssel töltött napját a Jánosban. Hát, türelem... ha már a józan ész nem játszik sokszor....

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr628242868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása