Avagy, gondolj amit jónak látsz, higgy abban ami feloldoz és támaszt nyújt vagy éppen kényelmes, de úgyis az van amit Te akarsz...

Ha képes vagy a döntésre.

S persze nem biztos, hogy az a_jó is, abszolút értékben -bár e meghatározás maga is paradoxon, hisz egy minőségi besorolás nem lehet független mindentől- de legalább az egyénből indul ki, Szubjektíve megfogalmazva: az enyém.
Ez az enyém.

EMITTEN említettem már, hogy egy strapás nap végén elkezdtem nézni egy filmet s a cselekmény bonyiságára -vagy amúgy sem túl nagy kapacitású s akkor igen lefáradt agyamra- való tekintettel nem jutottam benne messzire, csak az első 20'-et sikerült abszolválnom, s most a minap megtaláltam, s magamnak tett elkötelezettségem -s öregnénis kíváncsiságom- miatt meg is néztem. (Baromi halk, így a talpam ökölbe szorult, úgy figyeltem, de átrágtam magam rajta.) (SORSÜGYNÖKSÉG)


ÍME a teljes Sorsügynökség, melyet egészében nem teszek ide, csak a trailer-ét:





A párja most, itt, nálam pedig egy réges-rég általam -naná, mikor még láttam, papír-alapon- olvasott s szintén a minap éjszakai horrorfilm-nézésem egyikeként látott nemes darab: STEPHEN KING: ÁLOMCSAPDA.



/Innen, e/

S miért is?
Csak.

És mert kapaszkodókat keresek, s találok. 
Mert tudom, ki-ki maga választja a tanulnivalóját épp, s ha aktuális leképezése nem is vesz tudomást éppen futó projektjéről, nem tudja kikerülni az annak megtanulásához kellő helyzeteket. 
Kinek mi a segítség egy-egy szinten.  
Mindkét film a nincs_véletlen alaptézisről szól. Egyik messziről, másik szintén, és még negédesen is. De mindkettő erősít -vagy éppen ámít, hozzáállás kérdése- a tudatban, a döntés nem független tőlünk, nem egy rakás sakkfigura vagyunk a táblán, az_elnök játékában.
Legyen az_elnök akármi is.

És még egy, nekem van álomcsapdám. Saját, speciális.







A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr908242998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása