Túl kemény, hogy beverjem

2014.03.18. 19:15

Az "IZOTÓP" csak holnap lesz, de ma már kiderült annak a célja elsősorban nem az, amire akkor lehetett gyanakodni, de fontossága cseppet sem lanyhult. Ma voltam ugyanis a Jánosban Tanár úrnál a soron kívül kért s időpont nélkül kapott extra kontrollon a nem normális csípőm miatt. (Pedig csípőm szép, kerek, okos és teszi amit egy csípőnek tennie kell, ugye.)

A kapott infó szerint reggel hétkor indultam itthonról az alapítvány támogató szolgálata által, a nyolc órás megjelenésre készülve, hiszen mivel konkrét időpontot nem kaptam, az volt az ukáz, hogy a rendelés kezdetétől legyek ott, s "kapjam el" Tanár urat, s lesz ami lesz.

Nos, én így is tettem.

Vittem a teljes pakkom -mely vagy félszáz ambuláns lap és zárójelentés, valamint rtg-cd-k, ct- és laborleletek-, leadtam ezeket, majd miután elmondtam, hogy kértem kontroll-véleményt a vápámról, s annak eredményét szeretném megbeszélni Tanár úrral, s nem tudok leülni a váró padjára ezért kinn, egy tolóágyon leszek -ha keresnének-, elvonultam s türelemmel vártam.

Gondoltam akár estig is ott lehetek, úgyhogy halálos nyugalommal lógattam meglehetősen kellemetlenül a lábaim, teszteltem a mozgássérültek részére kialakított, abszolút hiányosságokkal megépített s nem jelzett mosdót, intéztem néhány telefont -már amikor éppen hajlandó volt működni a szeretett Nokiám-, s vártam. Meglepetésemre viszonylag korán hallom ám, hogy Tanár úr a nevem kiáltja, úgyhogy ügettem is befelé.

Persze rögtön kezdtem, hogy előrebocsátom, Tanár úr kezébe tettem az életem,nem bizalomhiány okán, hanem megrögzöttségem miatt, de kértem kontroll-véleményt több orvostól is, akik egybehangzó véleménye szerint az új vápám kimozdult a helyéről. Láthatólag -illetve úgy tűnt- nem vette lelkére ezt és tesztelte mozgásaim, meghallgatott, majd elvette a papírjaim, cd-im, és meghozta ítéletét.

Itt szúrom közbe, hogy azt hiszem, Dr. Fényes László és Dr. Vámos Gábor említése -kik mindketten az OBSI szaktekintélyei-, valamint Dr. Juhász András -Battán is és ott, a Jánosban is rendelő SZAKORVOS- egybehangzó véleménye bírta később kifejtett álláspontja revideálására, de nem is a szakmai rivalizálás a lényeg, hanem akár épp ellenkezőleg; vagy pedig az, hogy látta, ha nekem valami fontos, akkor azt nem hagyom annyiban, márpedig a nem normális fájdalom az nagyon is fontos.

De vissza. Megvizsgált s leültünk a szobájában, hogy megbeszéljük a dolgot. Azt mondta, tudja, hogy az én tűrőképességem jóval fölötte van a hétköznapinak, tehát komolyan veszi a panaszaim -ööö... akkor eddig mér' legyintett??-, és értékeli a kollégák véleményét, de az a lyzis, ami látszik a felvételeken, az nem elmozdulást  mutat, hanem az az eredeti helyzet.

???????????????????? - mondám erre én, e.

Mert ahogy minden alkalommal azt elmondta, a csontom olyan kemény volt a műtétnél, hogy hiába képezte ki a vápa helyét a csípőcsontban abba képtelen volt tökéletesen bekalapálni az eszközt.

__Sőt, volt egy betegem,akinek ugyanígy jártam a műtétjénél, és ki is kellett venni a félig helyrepüfölt vápát, s megnagyobbítani annak a helyét...__

??????????????????? - mondám ismét, és akkor az enyémet nem lehetett volna?

S itt jött a lényeg:

- Azt hittem, ha ez gondot is okoz, majd enyhülni fog, vagy megszokja Márta.


SŐT



- Mert maga annyi mindent elfogadott már, és nem gondoltam, hogy ez ennyire érzékelhető lesz s ráadásul még centiméterekben is mérhető végtaghossz-különbséget jelent majd.

Csak néztem. Tehát tudta, mégis leírta, hogy "Indokolatlan fájdalom" a csípőcsontban.

???????????????????????????????????

De mindegy... Nagyi nem sárga, villamos elment... most most van.

- Vállalja a műtétet, gondolom?

Úgy mentem oda, ha nem merül fel bármi konkrét lehetőség, hanem ismét legyintés, akkor kérem az összes iratanyagom -rosszabb esetben betegjogi képviselőn keresztül, de semmiképp sem akartam eddig eljutni, mert Tanár úr hitelét, tehetségét, odaadását nem kérdőjelezem meg, de a magam helyzete bocs, vaskos prioritást élvez mindezekkel szemben- és megyek a fentebb sorolt nagy tudású doktorok valamelyikéhez,amit nem akarok megtenni, de ha muszáj, megteszem. Tehát, igen, ha egy műtéttel ez orvosolható, akkor persze.

Naptár elő, lapozgatás... "Mit tervez nyárra?" -hehe, azt, hogy nem fáj!!-, május 12., hétfő.

-Ha jól emlékszem, Márta macerás vérileg is, ugye? -bólintottam- Tehát a vérválasztás miatt befekvés május 9., reggel 7 és 8 között. Jó lesz így?

Hogyne! Illetve persze, nyugtával dicsérd a napot, s nemfájjal a TEP-et, de üsse kavics, ha eddig elvergődtem, már csak jobb lehet!

Tehát, VÉRMACERA újraindul, kisebb intenzitással, mert ha minden igaz, nem lesz ez egy hentesműtét, de akár csípőtöréssel is járhat, ha a vápa tényleg annyira ragaszkodik hozzám, mert a csont könnyebben törik, mint a titán, de ezen a folyón akkor megyünk át, ha odaértünk a partjára!

Cél a május, ott is a verőfényes, fájdalommentes, egymankós, stabil, egyforma hosszú lábakkal megélt rehabilitáció, majd maga a szabadság. Melyben mindezek mellett "csak" hab lesz a tortán az addigra megkapott MOCIM.

S mi ebből a tanulság? Lehet, semmi. Nekem mégis az, hogy ha én ki nem járom a nekem fontos dolgokat, ha feltétel nélkül elfogadom a mégoly tisztelt tekintély ítéletét is, akkor is, ha én máshogy érzem,akkor bizony ehetem amit főztem.

Érdekérvényesítés rulez.

A bejegyzés trackback címe:

https://talema.blog.hu/api/trackback/id/tr368243020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13066 2014.03.18. 19:36:35

Mártikám egy nagy ölelés először is, másodszor a kézlegyintésre vonatkozó véleményemet nem írom le mert Úrinő vagyok.....

265594 2014.03.18. 20:19:26

Köszönöm! :) És pontosan tudom,hogy valóban úrinő vagy. :)

45691 2014.03.18. 22:16:12

Akadnak posztok, amiket kinyomtatok, leteszek az éjjeliszekrényre, és elalvás előtt, mint a szokásos aktuális könyveket rendesen, elolvasok. Ez is ilyen.

265594 2014.03.18. 22:22:17

Megtisztelő! Köszönöm.

283390 2014.03.18. 23:34:52

Én viszont nem vagyok úrigyerek, tehát az ótvaros nénikéjét, akármilyen "nagytudású"... Más ember fájdalomtűrő képességéből ne csináljon már "presztízskérdést"... Szorítok neked, és sikerrel járj...

265594 2014.03.19. 14:23:28

Köszönöm! :)
süti beállítások módosítása